søndag 26. april 2009

Awards

Jeg har vært så heldig at jeg har fått to awards,

fra Nanni i Nannis verden

og

fra Christine i Harmonisk Lykke.

Tusen takk begge to!!!!

*stor stas*

Award_19_februar

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye.
Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

-

De seks jeg vil gi den til er:

Christine i Hvitstil.com

Benedicte i Bdicte - interiør og hverdagsliv

Molly i Me and Molly

Lima i Limas blogg

Pia i Pia's verden

og

Fruen i Englefryd

-

Vibeke…

 

1 kommentar:

  1. Åh, tusen takk for det!! Tror jeg har lest dette innlegget ditt, men fikk vist ikke med meg det nederste, hehe!!

    Herlige bryllupsbilder!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails