onsdag 29. april 2009

Interiørtips-utfordringen…

Anine fra Gleder og søtsaker lagde en ny utfordring, som går ut på at vi skal komme med våre beste interiørtips…

Jadda… Enkelt å finne noe! NOT! *ler*

Jeg er jo ikke noe typisk DIY-menneske, og om jeg gjør noe selv er det fordi jeg har funnet noe på nett som inspirerer… Jeg er nemlig Frøken Hermegås, og jeg trives med det. ;)

Og det er uansett vaaaanskelig å komme på noe når man får en utfordring som dette. Da har man jo iiiingen gode tips!

Så jeg har faktisk ingen NYE, groundbreaking tips…

-

Men jeg kan komme med noe jeg ville nevnt for andre om de skulle hatt min hjelp til å innrede… ;)

For de som kjenner meg er det ingen bombe at jeg skulle ha tapet på en (to) vegg(er) i stua, jeg liker at det bryter litt, at noe skjer.

Jeg hadde det i vår forrige stua, den veggen som ble fjernet, og jeg har det på soverommet også.

Litt bilder av det:

1

I tillegg er jeg som dere kan se på bloggen min, og litt på bildene her, glad i å mixe nytt med gammelt. Vi har gamle bjelker, en gammel singer symaskin, en gammel kiste etter tippoldemor, gamle bord fra hytta og kjøpt på nett; noe naturell og andre blir malt…

Det siste tipset fra meg; nye knotter gjør mye!

En vanlig Ikea Hemnes kommode ble myyyye finere uten de sorte knottene, men med knotter fra Lisbeth Dahl. :))

 

2

Og så skulle man utfordre 7 til…. Stakkars dere! *ler*

Mine valg blir da:

Englefryd

Villa Creme

Living White

Min lune hule

Livet i Hvalstad

Lima

Min lille lykke

-

Ha en flott dag! :)

Vibeke…

2 kommentarer:

  1. Du klatre deg bra da Vibeke! :) Du har samme knotter som meg. :) Veldig fine.
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Hei!Tenkte å sende interiørtips utfordringen videre til deg, men så du hadde fått den :)
    Og vi hadde samme tips, med knotter:)
    Hesten er ferdig og sendes i dag!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails