mandag 31. mai 2010

Bestilt!

I går kveld var Hedda i bursdag hos ei i barnehagen.
Etter pølser og kaker gikk vi ut og der var det et flott lekestativ.


Hedda forelsket seg helt,
akte ned, løp rundt, klatret opp, akte ned, løp rundt, klatret opp....osv...
Flinke jenta smeltet et morshjerte,
så i dag har jeg bestilt sklie
som vi skal modifisere det eksisterende huskestaivet med
(evt bygge noe nytt...)


Disse røde huskene var også stooor stas i går,
så da måtte det jo bli en slik også
(bytte ut babyhusken hennes)
og klatreklosser til å montere på en plate til begge klatrejentene våre.


I tillegg skal mor få sitt:


Endelig blir jeg eier av en hvit hagegruppe!


Nå sløver vi i sofaen,
mannen snorker,
Hedda ser på Spesialagent Oso
mens modern laster opp bilder til fremkalling
(siden august i fjor, ja det blir noen bilder det)
og blogger...

Straks tilbake på jobb,
pizza og varetelling i kveld.
Juhuuuu


PS: TUSEN TAKK til alle som kommenterer,
hjernen er litt kaputt om dagen,
blir en del lesing av blogger men lite kommentarer.
Innboksen min vokser - som vanlig. ;P

PS2: Får ta siste vårtegn i morgen når jeg gidder å reise meg fra sofaen ;P

5 kommentarer:

  1. Det er så kjekt med huske og lekestativ! Vi har ett med husker og en sklie utenom, minstejenten elsker å leke der! Flotte hagemøbler du har funnet deg, søte!

    Blir kjekt både for lillejenten og mamman tenker jeg!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Nydelig hagegruppe!! Jeg vil også ha hvite hagemøbler - kanskje til neste år...

    SvarSlett
  3. Det var jammen ei søt og glad jente :)

    Takker for koselig hilsen på bloggen min! Det varmer :)

    Har ikke prøvd akupunktur, men mange som anbefaler det...
    Akkurat nå er hodepinen verre enn kvalmen så tror jeg skal få bukt med den først... Så får vi se :)

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder av Hedda!!

    I kveld har jeg sydd ferdig forklekjolen til Hedda, ble faktisk en to i en forklekjole (kan brukes på begge sider).

    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails