fredag 23. juli 2010

Ut av bilvinduet

På vei til Hirtshals og båten hjem var solen på vei opp på himmelen.
Vi reiste fra Henne Strand kl.06.30 så vi så morgenen bli til dag.



Jeg hang ut av vinduet og fikk knipset noe bilder,
som vi ble veldig godt fornøyd med.


I morgen bærer det ut på tur igjen,
Hedda og jeg reiser til min kusine i Sarpsborg før vi på søndag møter mannen i Moss hos mamma.
En liten ferietur til hjembyen...


I kveld pakker jeg og planlegger prosjektet vårt; det blir jo IKEA-tur på vei hjem på tirsdag.


Håper dere har en flott fredagskveld!


Vibeke...

8 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte bilder!

    SvarSlett
  2. Hei.Virkelig NYDELIG,VAKKERT.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder! :)

    Heldige deg som skal på IKEA! Misunnelig? JEPP!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder:-)

    God tur på ferietur2!

    klem

    SvarSlett
  5. Herlige bilder!!!
    Klem til DEG:)

    SvarSlett
  6. Hei.

    Velkommen til Østfold igjen. Synd det ikke ble Fredrikstad. Kanskje du rekker en tur til Gamlebyen og frimarkedet? Det er både lørdag og søndag.

    Håper du finner noe fint på Ikea. Jeg sitter her og lurer på om jeg skal slenge meg med på Ikea-bussen (gratis) som har avgang i Fredrikstad. Den er på prøve i 2 uker. Samme med Hamar. Må bare sjekke om det er noen feriepenger igjen... Hehe...

    Kos deg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder snuppa:))
    Her planlegges det også Ikea razzia;) Vi reiser til Lillehammer til helgen, og jeg har da virkelig tenkt å fylle hver en centimeter av bilen;) Pssst, ikke si noe til R;)

    Kos deg masse på hjemmeferie;)

    SvarSlett
  8. Takk for koselig kommentar hos meg!
    Du har en koselig blogg selv må jeg si, så stikker nok innom her flere ganger fremover ja ;)

    Kjempefine bilder du har tatt, og FOR noen kule krukker/vase du hadde kjøpt (..de med skrift på ja..) De likte jeg skikkelig :)

    Kos deg i østfold i helgen!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails