torsdag 15. oktober 2009

København - dag 1, del 2

Del 1 finner du her

Fisketorvet Shopping er det myyyye butikker.

Det er enkelt å komme seg dit, ta toget til Dybbølsbro stasjon, bare ett stopp fra Hovedbanegården (sentralstasjonen)

*

Jeg fant gore-tex sko fra Adidas til Hedda

 DSCF3648

(kr. 299,-)

Jeg fant meg tights, endelig!

Det ble brune og sorte. ;)

*

Det var en diger interiørbutikk der, Bahne

 DSCF3500 DSCF3502 DSCF3505 DSCF3503 DSCF3506    

Igjen viste jeg stooor styrke, og kom ut med kun et tallerkensett til Hedda, til den enorme sum av 49,-…

*

Slitne og sultne; vi tok middagen på senteret.

Just Thai & Sushi

Kyllingspyd med peanøttsaus

 DSCF3508

og sushi.

 DSCF3509

Meget bra!

(Nå er ikke jeg veldig bevandret i sushiverdenen, men vi ble veldig mette og veldig fornøyde)

Og så tok vi faktisk kvelden, med vin, potetgull og skravling på hotellrommet

*

Fortsettelse følger….

Vibeke…

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du koser deg masse. Fortsett med det! :)
    God helg til deg også! Snart...
    Klem Anine

    SvarSlett
  2. Ser ut som en kjempe flott tur. Og MYE gode kupp du har gjort:) Kunne godt tenkt meg en tur til København selv (er vel rundt fire år siden vi var der sist:s), men er så utrolig travelt her om dagen, hvis jeg er riktig heldig får vi kanskje klemt inn en tur i desember.. *håper*

    Siden det er så travle dager er det ikke like lett å rekke å blogge selv eller å besøke dere. Derfor kommer en litt sen hilsen.. Gratulerer med dagen som var! Håper du hadde en koselig dag! Mange flotte gaver du fikk. Deilig med ny og egen pc kan jeg tenke meg:)

    Ønsker deg en god helg!

    Klem Silje

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails