søndag 16. januar 2011

*HURRA* 2-års feiring med giveaway!

Hurra for Mammas Hus som har rundet 2 år! Allerede!!
Jeg er så glad for at jeg startet med bloggingen, det har vært en stor inspirasjon (vi ser jo alle forskjellen på innlegg og bilder siden første dag til nå) og jeg får herlige kommentarer om at jeg inspirerer andre. Da blir jeg stolt!

Nå vil jeg feire dere lesere, det er jo deres skyld at jeg holder på fortsatt - jeg trives godt! Og jeg vil feire dere med en giveaway.

Trekning 5. februar 2011

Hva kan du gjøre for å bli med på trekningen?
Skriv en liten hilsen i kommentarfeltet under og svar på følgende spørsmål:


1. Hvor lenge har du vært en leser av Mammas Hus?
2. Hvorfor leser du Mammas Hus?

(jepp, jeg hermer etter Anettes spørsmål, fordi jeg synes de var gode - og jeg ble jo nysgjerrig på dere!)


Alle kan delta - er du bloggløs legger du igjen mailadressen din - og alle får ett lodd i potten.

Jeg har fått tak i noen fine gaver, og i tillegg er jeg på jakt etter flere - innlegg om dette kommer! ;)


Håper mange av dere vil svare på spørsmålene og bli med i feiringen av bloggen min! ♥





Dette kan du vinne:

(presenteres fortløpende de nærmeste dagene, link til hvert innlegg vil dukke opp her)

1. Personligalmanacka
2. Gavekort fra Lobelia
3. Skilt fra Tyrifryd/Lykkeliv
4. Lerretsbilde fra Nfoto.no
5. Skilt fra Ramsign
6. Tiny Trees Boutique

170 kommentarer:

  1. Jeg har vel lest bloggen din i 2 mnd nå.
    Jeg begynte å lese den fordi du hadde mange interiørtips jeg likte godt, og fordi du har oppussings-onsdagene. Og jeg har fortsatt fordi av de samme grunnene+ at det du skriver om har interessert meg! :)
    Det er veldig koselig å få en titt inn i noens liv på denne måten! :)

    SvarSlett
  2. Heisann
    Gretulerer med 2-årsdag.
    Jeg har lest bloggen din i ca et halvt år nå:)
    Og jeg leser bloggen din fordi jeg synest den er inspirerend og fengende. Masse fine bilder og aktuelle temaer:)

    SvarSlett
  3. Hei Vibeke og GRATULERER SÅ MYE!!!

    Bloggen din har jeg fulgt i ca. ett år nå, og din blogg var en av de første jeg begynte å følge.

    Liker stilen din, samtidig som du skriver så koselig og personlig, og alltid gir så hyggelige tilbakemeldinger. Du er flink til å oppdatere og tar flotte bilder.
    En annen artig ting med bloggen din er oppussingsonsdag. Ser veldig frem til onsdagene.

    Bloggen din er rett og slett både til STOR GLEDE OG INSPIRASJON!!!

    Klem fra
    Marianne

    SvarSlett
  4. Tror jeg har lest bloggen din bortimot et år nå. Du har en koselig og inspirerende blogg, samt at vi bor i samme fylke, og det er jo litt gøy hvis du gir noen tips om "kupp" i noen butikker i nærheten ;)

    gompi81@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hurra og gratulerer med 2 år.
    Jeg har vel lest et års tid og henger stadig med fordi du har varierte innlegg, koselige og alvorlige. ☺
    Og så vinker vi når vi kjører forbi til Trysil, he he. Ønsker deg en fin ukestart.

    SvarSlett
  6. Hei.

    Gratulerer med jubiléet. Moro med giveaway.

    Jeg har lest bloggen din ca 1 år. Du var vel en av de første interiørbloggene jeg oppdaget da interiørinteressen min startet for alvor innen blogging.

    Jeg leser din blogg fordi du har varierende innhold og så synes jeg du har det så fint, spesielt på kjøkkenet og i gangen. Liker din nye "serie" med oppussingsonsdag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Har lest bloggen siden den kom opp og stå tror jeg! :) Grunnen til det var jo opprinnelig at du var duen, men sånn i lengden så er det faktisk fordi jeg synes bloggen din er morsom og det er gøy å høre hjemmefra. ;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse Vibeke!
    Bloggen din var den første jeg leste, og det var du som inspirerte meg til å blogge selv! Du er så kreativ og flink, det er alltid like stas med nye innlegg fra deg:) Jeg liker at du er personlig, du gir mye av deg selv, du gir masse inspirasjon, tips og ideer og oppussingsonsdagene dine er hærlige!

    Stor klem fra meg til deg

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 2 års feiring!

    Jeg har lest bloggen din siden jeg oppdaget denne bloggverden for ca 2 mnd siden.

    Jeg dukker stadig innom bloggen din igjen for jeg syns du er så kreativ og jeg henter mye inspirasjon fra deg. Jeg liker ting du skriver om og syns det er veldig spennende å følge med på oppussings-onsdagene :o)

    Lykke til og ønsker deg mange fine blogg-år framover.

    SvarSlett
  10. Yeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy!!!!
    Gratulerer med 2 årsdagen!

    Jeg har lest bloggen din i ca 1 år, because i love you!! :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 2-årsdagen!

    Hvor lenge: Akkurat NUH!
    Hvorfor: For å være dønn ærlig; fordi jeg så at du har en gi-bort ... :)

    SvarSlett
  12. Hei

    Jeg har lest bloggen din fast(ikke mange dagene jeg har gått glipp av gitt) siden i august. Jeg leser din blogg fordi du skriver bra, har fine innlsag av ALT også DIGGER jeg Oppussings Onsdag!!

    Anita

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 2 år! Jeg begynte å lese bloggen din på våren ifjor. Synes den er koselig å være innom,(også noen ganger alvorlig og åpen). Litt variert, rett og slett.

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  14. Hei hei!
    Gratulerer med jubileum! :)
    Hmm...jeg har lest bloggen din i noen måneder (4-5?). Det begynte med en oppussingsonsdag. Jeg synes du har koselige innlegg med fine bilder, og så er oppussingsonsdagene morsomme!

    *trekker et lodd* :)

    SvarSlett
  15. 2 år og gode grunner til å være stolt. :) Gratulerer!! Jeg har selv fulgt deg halvannet års tid, av den enkle grunn at jeg både liker det jeg leser og det jeg ser.:) Synes spesielt det har vært artig å følge byggeprosessen på huset, og hvor fint det har blitt! Liker dine gamle møbler og make-overs. Og oppussingsonsdag er alltid inspirerende! Sist, men ikke minst er det "ekstra gøy" å følge en fra samme sted. :)

    Med hilsen
    Pernille
    pernille_83@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Gratulerer med jubileum :)


    1. Hvor lenge har du vært en leser av Mammas Hus?
    - Det husker jeg ikke, men ihvertfall 1 år tror jeg om ikke mer :)


    2. Hvorfor leser du Mammas Hus?
    - Fordi jeg syns bloggen din er herlig, en mix av humor, interiør, familie, kos og hverdager.. Du er ei bra dame ;)

    Nattaklem fra Jatte♥

    SvarSlett
  17. hei:) jeg begynte og lese bloggen din i sommer...lette etter interiørtips på nettet,og havnet her:) fortsatte og besøke siden,rett og slett fordi du skriver bra,og har endel interessant stoff:)

    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Har lest bloggen din siden september, da jeg selv begynte å blogge.
    Liker stemningen som er her inne:-)

    SvarSlett
  19. Heisan du.
    For å være helt ærlig, så har jeg nettopp kommet over bloggen din, via via... :) Men, syns du har en kjempeflott blogg med masse inspirasjon, så jeg la meg til som følger, så jeg kan få med meg mere. Gratulerer med to år som blogger.
    Jeg krysser fingrene for at det erjeg som har fått vinnerloddet :)
    Hilsen Susanne

    SvarSlett
  20. God kveld, og GRATTIS med 2 år!
    Jeg vil gjerne bli med og feire;)

    1. Jeg har lest mammas hus siden jeg selv startet og blogge for ca 1 år siden;)
    2. Og jeg leser den og har den i bloggrollen min fordi jeg syns du har en koselig, åpen og inspirerende blogg - koooser meg her;)

    Klem Line

    SvarSlett
  21. Jeg tror du var en av de første bloggerne (sammen med Emmeline) som jeg startet å lese =)
    Koslig blogg med fin tekst/bilder! En av mine favoritter!!!

    Gratulerer med bloggjubileumet =)
    Gleder meg til fortsettelsen!
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  22. Hei hei
    Jeg har lest mammas-hus i ca 5 måneder.

    Jeg syns bloggen er allmen, enkel, ikke formye krims/krams, interessante innlegg om interiør, andres blogger, tips ol.l.
    Jeg bare liker bloggen din :-)

    SvarSlett
  23. Jeg har lest bloggen din siden september i fjor.
    Grunnen til det er at du har mye flott og inspirerende på bloggen din. Spesielt oppussingsonsdag:o)
    Gratulere med 2 år!
    Klem

    SvarSlett
  24. Jeg har lest bloggen din siden jeg begynte selv, for litt over 1 år siden. Den var en av de første jeg fant og her har jeg hentet masse inspirsajon og fulgt med på det varierte innholdet fra ende til annen;-D
    Så vidt jeg kan huske så var vel du min første følger også;-)

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  25. Gratulere med 2 års dag.

    Jeg har vel fulgt bloggen din i 1,5 år, om ikke mer!
    Hvorfor?? Fordi du har en fin blogg som tar opp det meste! Veldig koslig å komme innom bloggen din.

    Klem

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 2 år. Må det bli mange mange fler :)

    Jeg har lest bloggen din i snart et år tror jeg. Du var vel en av de første bloggene jeg startet å lese. Så i mars/april tror jeg at jeg har lest her et år.
    Og grunnen til at jeg leser er enkel, du har en sånn inspirerende blogg!!

    SvarSlett
  27. Gratulerer m 2års blogg,håper virkelig den varer i mange år til:)

    Jeg har vel lest din blogg i snart et år,liker den veldig godt.
    Oppussingsonsdag er en av mine favoritter. Også liker jeg stilen din:)

    Ha en fin dag. Klem Linn Tove

    SvarSlett
  28. Gratulere me 2 års dag:) Jeg har fulgt bloggen din i litt over ett halvt år. Er innom nesten hver dag og ser om du har lagt inn nytt innlegg. Spesielt liker jeg oppussingsonsdag :)
    mariacecilie@hotmail.com

    SvarSlett
  29. ••♥•• Heisann ••♥••

    Jeg har vært trofast leser i ca 6 mnd, og ønsker å takke deg for en inspirerende blogg =)
    Jeg synes veldig om oppussingsonsdagene, noe som også har gitt meg "blod på tann" hva gjelder oppussing!
    Det er alltid hyggelig å sette seg ned med en kopp te og lese bloggen din...
    Takk skal du ha ♥
    Keep up the good work

    Hilsen Kirsti, Trondheim(granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  30. Gratulerer så mye med 2-årsjubileet - håper det blir mange flere år!
    Jeg har lest bloggen din siden oktober en gang, ikke lenge etter at jeg selv begynte å blogge. Fant den og har den som en av bloggene jeg henter masse inspirasjon hos. Elsker Oppussings-Onsdag, det er ordentlig gode innlegg med massevis av tips og inspirasjon!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  31. Hipp hipp hurra for 2 årsbloggen! :)

    Jeg har lest bloggen din siden litt etter at jeg selv begynte å blogge - altså ca 1,5 år! :)

    Hvorfor jeg leser? Fordi du er du og fordi jeg likeeeeeeeeeer deg! Og selvfølgelig fordi bloggen din er inspirerende og fin!

    Klem

    SvarSlett
  32. Hei! Jeg oppdaget bloggen din for et par måneder. Stilen din appellerer til meg og jeg syns du har fine bilder. At du viser frem hjemmene til venner og kjente syns jeg også krydrer bloggen. Variasjon og overraskelser er supert!
    rigmornh@yahoo.no

    SvarSlett
  33. Hei,
    trodde jeg hadde fulgt deg lenger enn det ;) Vel, i underkant av to år da? i allefall 1,5 ;)

    Jeg leser bloggen din fordi jeg liker det du viser frem, og jeg liker deg. Du er personlig, og spennende - og interiøret ditt er personlig. Ikke likt alt annet en ser på blogger, men samtidig plukker du opp flere av tingene jeg også liker. Så tror det bunner i at vi har lignende smak - og en viss annen felles interesse :)

    En annen stor grunn til at jeg ble hektet er nok fordi du er så flink til å kommentere, og svare (beklager, er ikke like fliknk der) - og det er kommentarer som viser deg: de varmer :)

    Stor klem!

    SvarSlett
  34. Hei!
    Jeg har vel lest bloggen din ca 1 år nå tenker jeg..
    Jeg titter innom den nesten daglig;)
    Leser den fordi du inspirerer og virker som en veldig koselig person.
    Du er veldig "ekte" når du skriver, og det liker jeg veldig godt!
    Hilsen Ida:)
    idaga87@gmail.com

    SvarSlett
  35. Hallo Vibeke!

    Jeg har lest bloggen din i ca 20 måneder. Bare fordi at du er inspirerende, jordnær, skriver bla om interiør, familie, "rot";o) +++ Det at du tør og vil dele så mye, selv med de smertene du har,
    som du nå lærer å ta innersvingen på! ;o) DU ER TØFF!!

    Vi andre kan/bør tenke oss litt mer om, før vi faktisk bør/kan si at vi har en dårlig dag! :O)
    Takk for at du er menneskelig og sprer godt humør!!! :O)

    Måtte leie "The Blind Side" i går, og ja, den var hel skjønn... :O)

    Hilsen Marte
    marte.mor@live.no

    SvarSlett
  36. Oj, jeg har i alle fall lest 1 år, og enda mer! Du er så flink til å ha regelmessige interessante innlegg, jeg kjenner meg igjen i det du skriver - på godt og vondt (vi er fibrosøstre:P) og så inspirerer du masse:) Du er flink, vær stolt og stå på:)

    klem fra fast følger som henger på i to år til (og mer) :)

    SvarSlett
  37. Hei!
    Gratulerer så mye med 2-årsbloggen. :-)
    Jeg har ikke fulg bloggen din så lenge, bare de siste to månedene. Men jeg har derimot vært innom omtrent daglig siden da. :-)
    Jeg leserbloggen din fordi du skriver godt, om ting jeg interesserer meg for. I tillegg har du flotte bilder.
    Lykke til med de neste 2 årene. :-))

    cebe-78@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Hei Vibeke.
    Prøvde å legge igjen en kommentar til deg i går, men nettet var ikke med på den, så jeg prøver igjen.

    Hvor lenge jeg har lest deg? Hmm, lenge. Husker ikke hvor lenge, men hvert ett innlegg får jeg med meg.

    Hvorfor?
    Fordi jeg liker deg :) Du er smilende, engasjert, godt humør, humoristiske innslag og du takler hverdagen med det det måtte innebære på en flott måte.

    Jeg liker stilen din :) Det er artig å følge med på utviklingen av huset deres....

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  39. Jeg mener jeg fant bloggen din da jeg var i planleggingen av utbyggingen våres for ca 2 år siden.....så da har jeg nok vært her fra "fødselen" av....hihi
    og grunnen til at jeg leser er at du har veldig inspirerende innlegg .....

    give away er gøygøy!!

    og grattis med 2 år

    SvarSlett
  40. Hei har fulgt med deg siden jeg startet,,1,5 år kanskje.
    JEg er innom deg fordi jeg syns det er fine innlegg og gode tips.
    En av de jeg var innom da jeg "sluttet" å blogge og;))Og du er med å bidrar til å få lyst til å blogge selv!

    Anniken

    SvarSlett
  41. Hei og gratulerer med 2 år!:)
    Jeg har vel daglig fulgt med på bloggen din i et halvt år nå, og liker den kjempegodt!
    Har i det siste virkelig fått opp interessen for interiør og synes du er veldig flink til å inspirere med dine innlegg, og ikke minst med oppussingsonsdag.
    Når jeg snart får meg en egen plass å bo har jeg mange tips og inspirasjon jeg har fått gjennom bloggen jeg ønsker å fylle opp mitt eget hjem med:)
    Takk for en herlig blogg <3
    Hilsen Christin
    christin.langvik@hotmail.com

    SvarSlett
  42. God kveld:)

    Gratulerer med 2 år som bloggerske;) Jeg har følgt deg i siden juletider i fjor, så i 1 års tid har jeg nesten daglig vært innom.

    Synes at bloggen din har litt av alt. Både gode interiørtips, humor og inspirasjon er noe av det jeg liker så godt. Er velldig fan av "oppussings onsdag"

    Klemmer fra jeanett

    jeanett.b@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Hei Vibeke.
    Gratulerer så mye med feiringen av 2 år :))
    Jeg har fulgt bloggen din i ca 5-6 mnd..
    Du inspirerer med dine flotte innlegg. Da du hadde innleggene om oppussing hos forskjellige bloggere så falt jeg pladask. Jeg syntes dette var så flott av deg, på den måten så kunne vi titte innom flere unike oppussing prosjekter hos bloggere.
    Helt unikt av deg..
    Jeg liker bloggen din:)))
    Kommer til å fortsette og titte inn til deg :)))

    Ha en fin kveld.
    Klem Klem:)

    SvarSlett
  44. Hei!
    For å være helt ærlig, så er dette mitt første besøk på bloggen din. Men ut fra det lille jeg har sett hittil, virker det som en koselig blogg som jeg sikkert vil ta turen innom senere igjen. :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Hei!
    Gratulerer med 2 års jubileum!

    Jeg har fulgt bloggen din i snart 1 år. Det hele startet med at jeg kom over innlegget hvor du pusset opp en gammel dør som skulle bli sengegavl.
    Og siden har jeg fulgt deg og du ligger i bloggrollen min.
    Jeg liker bloggen fordi den er variert, godt skrevet og fine bilder!! Du er en inspirasjon!

    Lykke til videre.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  46. Hei! Gratulerer med jubileum! Jeg har lest bloggen din i over ett år. Du har en kjempeflott blogg som ligger under favorittene jeg må lese hver dag. Jeg liker måten du skriver på og at du har et ekte hjem. Et kjempekoselig hjem! Oppussingsonsdag er alltid veldig gøy å lese. Gleder meg til fortsettelsen :) Helle

    SvarSlett
  47. Hei!

    Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din sist vår, og har lest den fast siden. Jeg synes du skriver på en god måte og jeg synes at du skriver om mange interessante temaer som jeg liker å lese om. Du har også mange fine bilder på bloggen din, og mange spennende tips i ulike kategorier. :)
    Mari

    ma-jerve@online.no

    SvarSlett
  48. Mamma's hus har vi lest og fulgt med på så lenge den har vært på nett-
    Og den følger vi med på fordi bare Vibeke er Vibeke, og ikke minst så får man jo med seg noen tips om både det ene og det andre :)
    Fin blogg, og her har vi delt både gode og ikke så gode dager & tanker, ikke sant min venn, klem meg

    SvarSlett
  49. God kveld i stua... Ja, hvor lenge har jeg fulgt bloggen din - det er ei god stund, nesten fra da jeg oppdaget bloggene her i blogglandia. Jeg fant jo igjen den første kommentaren din her om dagen:-) Jeg leser bloggen din fordi jeg synes den er koselig og så føler jeg liksom at jeg kjenner deg litt da:-)

    Håper du har gode dager, om dagen. KLem & kos

    SvarSlett
  50. Hei! Og gratulerer så mye med 2 års dagen til bloggen! Jeg har selv følgt den i ca ett år og er like spent hver gang jeg ser du har lagt inn ett nytt innlegg! Du er superflink til både tekst og bilder! Du fasinerer meg med så mange ting og spesielt de mange interiørtipsene dine! Jeg liker også veldig godt når du tipser om ulike ting du har funnet og kjøpt på nettet, bl.a. de kjempefine almenakkene! Stå på videre! Klem fra Eva! :)

    SvarSlett
  51. Heisan! Grattis med 2-årsdagen!
    Jeg har vel fulgt bloggen din et års tid, tror jeg. Eller er det lenger...?
    Du var en av de første bloggerne jeg "ble kjent med" da jeg oppdaget Foreldremanualen, vi begynte liksom å legge igjen hyggelige kommentarer hos hverandre. Liker bloggen din fordi den er variert:)

    SvarSlett
  52. Hei og gratulere med 2årsdag:)
    I he vel lest bloggen din i litt over et halvt år. Du va en av dem første bloggan i begynte å lese. Du skriv veldig bra, og tek fine bilder. Kjekt å finne gode interiør- og andre tips. Oppussingsonsdag e jo berre superbra. Kjempekjekt å lese om før og etter bidrag.Inspirerende rett og slett.
    Klem.

    SvarSlett
  53. Gratulerer så mye med 2 års dagen til bloggen din :) Morro :) Jeg har vel fulgt deg i ca 1 år.

    Jeg leser bloggen din fordi du skriver om fine ting, og du skriver bra. Jeg får stadig inspirasjon til å gjøre noe nytt her hjemme via bloggen din :)

    Stå på videre :)

    SvarSlett
  54. Hipp Hurra! Og gratulerer med feiringen!
    Jeg tror jeg har fulgt deg i ca 6 mnd eller noe sånt?! (og har selvfølgelig ikke tenkt å slutte med det.. ;) )

    Jeg liker stilen din, og blandingen mellom det personlige og materialistiske.
    Du skriver godt, og bildene er bare nydelige :)

    Fikk pluttselig med meg hva permien var her også... Og den er det ikke noe å si på! Tenkte faktisk på det senest i formiddag at jeg måtte få fingeren ut å bestille meg en sånn en.. De er jo helt supre!

    Håper du får en strålende uke!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  55. Gratulerer med 2 årsjubileum!

    Er usikker på hvor lenge jeg har lest bloggen din, men tror det er ca et år eller noe. Grunnen er fordi bloggen din er koselig, du skriver godt og tar flotte bilder. Liker at det ikke bare er interiør, men litt familie og personlig også.

    Selv er jeg ikke interiørblogger, heller vel mere mot hobbyblogg med scrapping som den store lidenskapen...men onsdagene sitter jeg benket foran dataen for da er det jo oppussingsonsdag hos deg og det må jeg få med meg. Er veldig glad i gamle møbler og ting, og synes det er kjempespennende å se alle oppussingsprosjektene. Masse flott inspirasjon, tips og ideer.

    Gleder meg til å følge deg framover!
    -Cathrin-

    SvarSlett
  56. Grattis med 2årsdagen til bloggen. Jeg har vært fulgt deg i over 1 år nå... tror det var fra den tiden jeg stengte bloggen min sånn ca... Gleder meg til å følge i året som kommer også. Ha en flott uke med trening :)

    SvarSlett
  57. Gratulere med 2 års dagen☺

    Huska ikkje kor tid eg begynte lese bloggen din eg... Men det er leeeenge sia♥
    Leser den fordi eg føler vi er like på ein måte☺ Du skriv bra! Felles interesser og felles "skjebne" med ein kronisk sjukdom.
    I♥U

    Klem M♥

    SvarSlett
  58. Klart jeg vil være med på giveawayen din :)
    Men aller først gratulerer med 2 års feiringen :)
    Jeg ramla over bloggen din for første gang for godt over et år siden og kikket innom nå og da og fant etterhver ut at dette var en veldig kosleig blogg helt etter min nese. Altså det er derfor jeg leser bloggen ;)
    Det tok imidlertid litt tid før jeg fikk surra meg til å kommentere og etter hvert legge deg til i bloggrolleren min, for der kan jeg jo kjapt se når noe nytt er på gang.
    Syns du er tøff som deler sykdomen din med oss.

    Stor klem fra Ninagull :)
    Ps:takk for koselig kommentar :)

    SvarSlett
  59. Jeg har i dag lagt meg til som følger. Tror ikke jeg lest bloggen din før.....men likte meg veldig godt her inne!

    Jeg vil gjerne være med på en så flott giveaway.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  60. For en flott giveaway, her vil jeg gjerne være med!
    Jeg begynte å lese bloggen din for ca et halvt år siden, og jeg er stadig innom fordi du har en variert blogg, du gir av deg selv - og ikke minst for oppussingsonsdag hvor jeg har fått være med opptil flere ganger :)

    SvarSlett
  61. Hei!
    Er gjerne med! Fine premier! :)
    Har lest bloggen din i et halvt år, kanske mere. Liker den veldig godt, specielt pga oppussingsonsdag.. Man blir veldig inspirert til å ta tak i alel ventende prosjekt jeg har!=)
    Mvh,
    Maja-Lisa,, majaheino@yahoo.com

    SvarSlett
  62. Hei!!
    Gratulerer med to år som blogger:) er gjerne med på den flotte givawayen..
    Likrt veldig godt å følge bloggen din og får mye inspirasjon..
    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  63. JEg vil gjerne være med på trek ningen, flott premie.
    Jeg har lest bloggen din i ca 1 år, digger Oppussingsonsdag!!;))
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  64. Jeg har ikke lest bloggen din før, men slang innom tilfeldig i dag via NIB, og syns det var en flott blogg, så jeg la meg til som følger :-) Og så vil jeg selvfølgelig bli med på trekning da! :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  65. Gratulerer med 2 år!
    Jeg har lest bloggen din i ca et halvt år. Og jeg leser den fordi den er personlig og vakker og får meg til å komme tilbake:)følger videre med glede!
    Klem

    SvarSlett
  66. Hei!
    Gratulere me 2-årsdag!!!
    Æ har lest bloggen din i ca. 1 år.
    Syns du har en flott blogg om hverdag og interiør! Syns du e flink til å skrive, må innom hver dag for å se om du har skreve noe nytt!!! Lykke til i ny jobb!!
    Trine
    (trineng@hotmail.com)

    SvarSlett
  67. Heisan!
    Og gratulerer med jubileumet!
    Hvor lenge jeg har kikket innom hos deg, det har jammen blitt godt over et år nå. Og hvorfor?
    Du skriver godt, du har gode bilder og jeg liker rett og slett bloggen din tvers igjennom! ♥
    Kan man si at noen blogger er mer "folkelig" enn andre, så er din en av dem. Du deler om deg av mye, og jeg kjenner på meg at du er ei grepa jente :)

    Og interiørmessig gir du meg masse ideer, jeg er nok ikke like flink til å få dem ut i verden - til tross for at det ligger en interiørkonsulent godt gjemt her..
    MEN jeg vender staig tilbake og hver gang jeg ser sofa kroken din - ja, da lengter jeg etter en ensfarget sofa!! Sofa'n din er flott!

    Klem

    SvarSlett
  68. Hei! :) Gratulerer med jubileumet! Jeg har vært innom bloggen din det siste halvåret :) Jeg er dårlig til å kommentere og gi tilbakemeldinger, så du har ikke hørt mye fra meg. Skal dog bli flinkere. Liker bloggen din godt! Får mye inspirasjon av bloggen din, og synes du skriver fyldige og gode innlegg. Jeg interesserer meg mye for interiør, så det er vel kanskje på den fronten jeg får mest inspirasjon av din blogg, men jeg liker godt at du også skriver om andre ting! Det er en fin balanse mellom temaene, og synes du har masse flotte bilder! :)

    SvarSlett
  69. Gratulerer med 2 års dag! For en flott og morsom give away da!

    Jeg har vært fast følger i ca 18 mnd. Du var en av de første bloggene jeg fulgte med på før jeg kastet meg over og laget meg min egen blogg. Du skriver så godt, og du har stadig morsomme og inspirerede innlegg. Du viser at det går ann og være kreativ på en for en rimelig penge. I tillegg elsker jeg oppussing onsdag. Beklager at det ikke blir noen kommentar bestandig, men jeg gleder meg til i morgen :)

    Flott premie du har. Håper jeg vinner :) kanskje jeg hadde fått mer system på hverdagene mine :)

    Stor klem
    Ingunn

    SvarSlett
  70. ekstraposteh@yahoo.no18. januar 2011 kl. 18:40

    Noe så utrolig kjekt! Jeg er fullstendig avhengig av å skrive ned alt, hvis ikke går det nemlig i en annen bok... Den veldig store som det står glemme foran. Denne hadde vært noe jeg virkelig trenger! Og så fine! :D

    SvarSlett
  71. Hei.. GRATULERER MED 2 år som blogger:):)

    Tja har vell lest bloggen din i ca 1 år nå tror jeg.

    Jeg leser bloggen din fordi du har så masse fine bilde og så masse fint og vise frem både til innspirasjon og fordi jeg liker å lese slikt. Du skriver nå også om litt andre ting og det liker jeg også.

    Ha en flott kveld ::)

    Klem

    SvarSlett
  72. Grattis med to år :-D

    Tja, hvor lenge har jeg fulgt deg- mon tro?? I alle fall 1 1/2 år- om ikke lengre?? Tida flyr i lystig lag, vettu..

    Jeg leser Mammas hus fordi jeg er helt avhengig!! Rett og slett;)

    Ha'kke blogg, så da blir det mail; sivheggli@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Kjære Vibeke :)

    Er også en blogger-fan som er helt "avhengi" av å lese din blogg.
    Din blogg dukket helt plutselig opp på min skjerm etter at vi kjøpte vår første leilighet og flyttet inn mai 2009. Og jeg ønsket å skape et koselig hjem å søkte masse inspirasjon, og du er en av disse som virkelig fått min oppmerksomhet. Synes også det er kjempe artig at du klarer og engasjere andre og vise fram de flotte hjemmene med oppussingsOnsdag.


    Hilsen Ina

    SvarSlett
  74. Oj oj.. så gøy med storstilt feiring. Grattis med jubileum, det er stas!! :)
    Jeg har vært fast leser siden i fjor sommer, og siste halvåret har jeg vel vært innom omtrent daglig!
    Jeg synes bloggen din er en av de koseligste, med en fin blanding av interiør, litt hverdag og den søte familien din. Er så glad for at jeg har "funnet" deg!! :)
    KLEM fra meg

    SvarSlett
  75. Hei og gratulerer med 2-års blogg :)
    Jeg har fulgt bloggen din siden sommeren 2010, og grunnen til det er først og fremst at den er svært inspirerende med masse flotte bilder og gode ideer. Jeg har ingen egen blogg, men en egen favorittliste med interiørblogger - hvorav din er av de første jeg nesten daglig sjekker.
    Ha en fin dag :)

    Sissel
    (sissellunde@yahoo.no)

    SvarSlett
  76. Har vært leser i ca. 5 minutter. :-)
    Jeg leser videre fordi jeg liker det jeg leser foreløpig. :-)

    SvarSlett
  77. Gratulerer med 2års jubileum!
    Mener jeg har lest bloggen din siden "tidenes morgen". Tror vi begynte å blogge omtrent samtidig ;)
    Hverdagsblogg krydret med oppussing og div annet snacks.. I love it ;)

    SvarSlett
  78. Gratulerer med 2-års jubileumet!!! Og masse lykke til videre!! Vet ikke helt når jeg begynte å følge bloggen din...men det er ihvertfall et halvt års tid...Henter masse inspirasjon hos deg:-) Klem Ruth

    SvarSlett
  79. Heia. Jeg ble oppmerksom på din blogg gjennom en annen blogg, tror det var tyrfryd v/monica. Har lest den siden i sommer.
    Jeg liker å se på alt du får til og hvordan du pynter.

    SvarSlett
  80. Åh - trodde jeg hadde kommentert under dette innlegget, jeg....hihi...der kan du se - det går litt fort i svingene av og til.

    - Og så var det spørsmålene dine, da: Jeg fant bloggen din via en annen for en stund siden, og synes det er moro å hente inspirasjon her inne.

    Da krysser jeg fingrene! ;)
    Klem

    SvarSlett
  81. Hei ☺
    Trodde virkelig at jeg hadde kommentert her allerede, men tydeligvis ikke.
    Gratulerer med junileum, og jeg hiver meg såklart med på giveawayen!

    Jeg husker faktisk ikke når jeg startet å lese bloggen din, eller hvordan jeg kom over den... Men jeg har vært fast leser en stund nå hvertfall. Tenker 1 års tid eller noe sånt?
    Jeg leser bloggen din fordi jeg syns du viser masse flotte bilder, gir mye av deg selv og sprer mye flott inspirasjon!

    Klemmer Janne Merethe

    SvarSlett
  82. hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi GRATULERE!!! Med to års dagen!!:-)

    Hvor lenge?..ja si det...var det i fjord høst? Da jeg fant den utrolig vakre senge gavlen av ei dør...jo det var det!!!:-))

    Hvorfor....fordi den gir meg noe, er full av gode tips og hverdagslige anekdoter.:-)

    Ha en super dag
    klem

    SvarSlett
  83. Gratulerer med 2-års dagen! :) Jeg har lest bloggen din i litt over ett år. Jeg husker ikke hvordan jeg fant den, men jeg leser bloggen din fordi jeg husker deg fra skolen.

    I tillegg skriver du veldig godt og bloggen din gir meg en god følelse og masse inspirasjon.

    SvarSlett
  84. Gratulerer med 2 år i bloggeverden:)
    Jeg kom over bloggen din for noen uker siden...synes det er en flott og inspirerende blogg...gleder meg til å følge med videre:)

    Ha en fin uke videre

    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  85. Hanne-Monica Reinback20. januar 2011 kl. 10:55

    Hei vennen. Gratulerer så mye med jubileet, og alle leserne som stadig øker i antall. Det er ingen tilfeldighet det vettu, for du er en super jente som gir av deg selv, og inspirerer oss i de tusen hjem.
    Jeg vet ikke hvor lenge jeg har fulgt deg, men kanskje fra starten av? Du er tross alt Vipøkke som flyttet fra Moss så jeg ikke fikk sett og skravlet med deg så mye.Dermed er bloggen er fin måte å oppdatere meg på. Bloggen ble i tillegg opprettet på bursdagen min, hi hi, så det tar jeg som et tegn:o).
    Jeg leser bloggen din fordi du gir meg masse tips, og fordi du er verdens beste Tvillingsjel.

    Gratulerer videre med feiringen. Klem fra Hanne-Monica

    SvarSlett
  86. Gratulerer så masse :)
    Eg leser bloggen din fordi eg liker den, dårlig begrunnelse, men det e liksom derfor :D
    Begynte å lese den for kanskje 6 mnd siden? Ha ein fin dag! Hilsen Grete

    SvarSlett
  87. Hei :)
    Jeg har vel lest bloggen din i ca. 1,5 år tror jeg.

    Og det har jeg gjort for jeg syns at det er så mye kjekt å lese/se her på bloggen din. Var jo artig å følge med oppussingen/påbygget på huset deres også :)

    Har ikke engen blogg ennå, men håper å få meg en snart ;)

    Klem fra Mona

    anom_mona@hotmail.com

    SvarSlett
  88. Gratulerer med 2-årsdagen! :)

    Jeg begynte å lese bloggen din for vel en mnd siden. Var inne på Godt Isolert-bloggen (eneste jeg kjenner som blogger), og derifra fant jeg vel en kobling til din blogg.

    Du har så utrolig mange fine bilder, som inspirerer meg til å prøve ut nye ting hjemme hos oss! Og jeg tror det begynner å funke :D
    Fortsett og skriv!

    Med vennlig hilsen Charlotte.

    charlotteviitasalo@hotmail.com

    SvarSlett
  89. Hei! Gratulerer med 2 års dagen!Jeg har lest bloggen din i over ett år nå, og jeg leser den fordi jeg digger den!!! :)Klem fra Eva! :) (eva-wold@online.no)

    SvarSlett
  90. Eg husker faktisk ikkje kor lenge eg har følgt bloggen din, men trur det er sidan i sommar? Eg syns du har ein flott blogg med mange gode idear, og ein nydleg heim. Også digger eg oppussingsonsdagen din:)
    Og hipp hurra for 2 årsdagen til bloggen din, eg vil gjerne vere med å feire:)
    Klem:)

    SvarSlett
  91. Hmmm, ja når fant jeg denne bloggen da?! Jeg er ganske usikker faktisk. Har ikke vært her på lenge, men jeg fant deg på blogglisten min, så jeg har jo "funnet deg" en eller annen gang;) Jeg elsker inspirerende blogger! Og masse fine bilder:)
    Ha en super helg♥

    SvarSlett
  92. Tjohei!

    Jeg har vært innom bloggen din mange ganger siden jeg selv havna på bloggkjøret i juni i fjor, men nå har jeg lagt meg til som følger også...
    Du skriver mye som treffer, og jeg digger oppussingsonsdagene dine! Kanskje jeg kommer med et bidrag snart? ;-)

    Kathrine

    SvarSlett
  93. Åj, jeg er litt usikker på hvor lenge jeg har lest bloggen din, men vil tippe kanskje ca.1 år!
    Liker sånne type blogger veldig godt. Hverdag med familie og barn, interiør, tips og inspirasjon er det jeg setter høyt når jeg leser blogger og alt det får jeg her hos deg!:)

    Gratulerer så mye med 2 år!! :)
    Krysser fingrene for personlig almanakkpremien. Plutselig ble det mye å holde styr på her med 2 barn i barnehage og 2 voksne i jobb!:)

    Klem June

    SvarSlett
  94. Masse gratulerer :)
    Jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg har bsøkt deg, men jeg ser at jeg må trykke 3 ggr.på følgersiden for å komme til meg, hehe. Og jeg la meg til der allerede første gang jeg var innom.
    Jeg er i en livssituasjon der jeg trenger positive innslag og ting som gir glede, som vakre ting å se. Derfor titter jeg innom deg ;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  95. Hei
    Jeg har lest bloggen din i ca 1 mnd. Synes at den er kjempefin og inspirerende, moro at du skriver litt om forskjellige ting også.
    Du har god smak.
    Hilsen Anne Cathrine
    (smiledama@gmail.com)

    SvarSlett
  96. Hei :)
    Gratulerer så mye med jubileet!
    Jeg har fulgt deg i ca. 1 år.Har ikke blogg selv,men syns du har en veldig inspirerende blogg med masse gode tips man kan ta med seg videre:)
    Lykke til videre:)

    (atkav@hotmail.com)

    SvarSlett
  97. Gratulerer så mye :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  98. Hei. Gratulerer:)
    Jeg har fulgt bloggen din i ca 6 mnd.Elsker stilen din, og du inspirerer meg MYE.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  99. Vil gjerne vere med å feire! :) Hipp hurra!! :) Oi, så var det spørsmålene dine da. Eg aner ikkje heilt kor tid eg fant deg, og begynte å lese bloggen din, men eg veit at det var eit lurt valg :) hehe. Du gir meg mykje inspirasjon :) Så tusen takk!

    Godklem :)

    SvarSlett
  100. Hei Vibeke!
    Jeg oppdaget bloggen din på facebook, via en lenke en av mine fb-venner fra Elverum hadde lagt ut. :-) Husker ikke helt når det var, men jeg tror det kan ha vært ca. et halvt år siden.
    Jeg ble så imponert over både designet på bloggen din, din fengende måte å blogge på, og alt det stilfulle du viste fram fra hjemmet ditt, at jeg begynte å lese bloggen din fast. :-)
    Jeg har blitt kjempe-inspirert av deg, både i forhold til interiør og blogging. :-) Så inspirert at jeg begynte å blogge selv i jula 2010. :-)
    Lykke til med blogg-jubilèet og alle prosjekter videre! :-)
    Mvh
    Anna Lene

    SvarSlett
  101. Heisann :-)

    Gratulerer masse med 2 års jubileet!
    Har akkurat ramlet over bloggen din, men kommer nok til å fortsette titte innom :-) Veldig fin blogg, med masse tips. Ha en fin uke!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  102. ad 1) Har leste bloggen din i over 1 1/2 år nå.... og vil fortsette...

    ad 2) Mange flotte interiørtips hos deg. Føler vi har litt samme smak og da er det ekstra gøy å lese her inne...

    hilsen navnesøster vibeke :o)

    SvarSlett
  103. Gratulerer med 2 års dagen, kjære favoritten minsin! Jeg har fulgt deg fra begynnelsen og syns det er en magisk blogg (!) den gjør nemlig avstaden mellom Hernes og Sarpsborg mindre - takk & lov! Så det jeg liker aller best er å lese om alt du gjør og se de fine bildene - du har det sånn Vibeke fint!! Det er også morsomt å følge utviklingen av bloggen, med fast spalte og tøff layout. Love U!

    Klem fra tessabessa

    SvarSlett
  104. Hvor lenge har jeg lest bloggen din?Oi det var et godt spm, i hvertfall halvt år.♥
    Hvorfor jeg leser den?
    Mnage fine interiør tips, liker godt onsdagsoppusingsinnslagene.
    Og liker at du har med litt fra livet ditt også.

    Gratulerer med 2 årsdagen♥

    Ønsker deg en fin uke

    SvarSlett
  105. Gratulerer så masse med 2 års jubileumet !!
    Nå er jeg ikke helt sikker på hvor lenge jeg har vært følger av bloggen din,men jeg synest iallefall du har en fin blogg :))
    Liker spesielt Oppussingsonsdagene og alle de fine bildene som du deler med oss andre her i blogglandia.
    Kanskje jeg vinner lerret-gaven?Eller noen av de andre fine tingene? :) Da blir det bilde av mine to gutter på veggen på det nyoppussede soverommet!! :))

    SvarSlett
  106. Flott blogg,lest i et par uker...
    kom over bloggen din og kommer nå til å lese den :-)

    carpe diem

    hilsen fotogæren mamma!

    SvarSlett
  107. Hei Vibeke
    Gratulerer med toårsdagen!
    Jeg har lest bloggen din i snart halvannet år, og det gjør jeg for å kunne følge med på hvordan du og den flotte familien din har det! Også har jeg ikke peiling på interiør, og derfor er bloggen superfin til å "stjele" litt ideer fra!
    Klæm fra Bente

    SvarSlett
  108. Gratulerer så mye med toårsfeiring!
    Jeg har lest bloggen din siden en gang på høsten 2009.
    Leser den fordi jeg liker det jeg ser, vi har ganske lik smak. Derfor er det også en del inspirasjon å hente. I tillegg er jeg 79-modell, gift, og vi har en datter som er født i 2008. Hørtes det kjent ut? ;)

    SvarSlett
  109. Gratulerer med toårsdagen! :) Jeg har lest bloggen din siden august 2010, synes du har en koselig blogg med mye fine tips. Liker spesielt godt oppussingsonsdagene, der er det mye inspirasjon og hente! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  110. Gratulerer!

    1) Jeg vet ikke riktig hvor lenge. Ca. 1 1/2 år tror jeg.

    2) Jeg leser av glede. Mye kreativt finne her. Dessuten er det koselig å følge deg og familien din over tid.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  111. 1) Jeg fant bloggen din her om dagen og likte meg så godt at nå har jeg lagt meg til som følger!:-)

    2) Her var det masse flott inspirasjon å hente og masse flotte bilder! Likte spesielt de natrubildene du la ut idag - fantastisk flotte!!

    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  112. Hei Vibeke.
    Jeg har besøkt bloggen din mange ganger det siste året! At jeg stadig titter innom betyr jo at jeg liker meg her inne. Jeg synes du gjør en god "blogge-jobb", og legger inn mange forskjellige innlegg. Jeg føler jo også at jeg kjenner deg litt, og det er ekstra gøy å følge med på hva som skjer i "nabo-bygda" :)
    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  113. Grattis med 2 år:)
    Har vært innom bloggen din sporadisk i løpet av det siste året som jeg selv har hatt blogg. Ikke bestandig like flink til å legge kommentar. Surfer innom og finner inspirasjon:)

    Stikk gjerne innom bloggen min hvis du har lyst til å bli med på trekning av et gavekort fra Photowall:)

    SvarSlett
  114. Gratulerer kjempemasse med jubileum :-)

    Det er faktisk første gang jeg er innom bloggen din nå, da jeg er helt ny i bloggeverdenen, men har lest mange innlegg, og kommer garantert tilbake fordi jeg syns du skriver bra og har inspirerende innlegg.

    Klem

    SvarSlett
  115. Disse skiltene er kjempefine.
    Det hadde vært utrolig gøy å bli trukket ut til et slikt.

    Spennende konkurranse :-)

    Stor klem

    SvarSlett
  116. Jeg melder meg selvsagt på denne flotte giveawayen!

    Du er herlig og bloggen er herlig:))

    Love ya!

    Klem Benedicte

    SvarSlett
  117. Gratulerer så mye med jubileum! Ønsker meg så veldig et Ramdesign-skilt :-) Har vært leser av bloggen din i 1 års tid tenker jeg..Leser den fordi du har veldig flotte bilder og jeg finner mye inspirasjon her! Mvh Marianne O

    SvarSlett
  118. Jeg må jo skrive meg under her! Gratulere med 2 års feiringen!!!
    Litt av noen premier du har!
    1: Jeg har fulgt bloggen din i over ett år.
    2: Jeg synes du har en flott blogg, der du viser oss masse fint og ikke minst er åpen og ærlig om deg og ditt liv. Koselig å følge deg!

    Klem fra Karen Marie

    SvarSlett
  119. Hei!
    Har lest bloggen din i ca 4 måneder!
    Synes du skriver fengende, og det du skriver er interessant og morsomt. keep up the good work!

    SvarSlett
  120. Heisann, har vært innom bloggen din jevnlig siden Victoria skrev om bloggtreffet deres her nord. Mange inspirerende bilder samt oppussingsonsdag gjør at jeg stadig vender tilbake.

    Lykke til med mange nye fine bloggår!

    tinemari

    SvarSlett
  121. Jeg har lest bloggen din i snart ett år, og syns du har veldig gjennomførte innlegg, flotte bilder og gode ideer når det gjelder interiør. Håper veldig på å vinne det lerretet!!

    SvarSlett
  122. Hvor lenge jeg har lest bloggen din er jeg rett og slett usikker på, men har lest den i minst ett år, kanskje ett og et halvt? Jeg leser bloggen fordi jeg liker å kikke på bildene, og lese små hverdagsglimt.

    SvarSlett
  123. Jeg har lest bloggen din i ca 1/2 år fordi jeg synes den er inspirerende og morsom:-)

    SvarSlett
  124. Hei

    Jeg har lest bloggen din i litt over ett og et halvt år. Det var en av de første bloggene jeg begynte å lese da jeg oppdaget bloggverden :)

    Jeg synes du skriver så ærlig og oppriktig og det liker jeg. Det er så mange bloggere som alt er så fantastisk hele tiden... og sånn er vel ikke livet alltid :) Du er inspirerende og morsomt å følge med på. Også har datteren min fått seg mange fine klær, hadde aldri hørt om pomp delux hvis jeg ikke hadde lest om det her.

    Hilsen Linn

    SvarSlett
  125. Hei!¨
    Jeg kom over bloggen din nå :)
    Men kommer gjerne igjen for her var det mye inspirasjon å hente :)

    Klem Anette (som også har give away på bloggen sin ;)

    SvarSlett
  126. Jeg ramla inn her akkurat nå. Og som en person på jakt etter inspirasjon ser jeg at dette er en blogg jeg bare må følge med på.
    Hilsen Irene

    SvarSlett
  127. jeg har lest bloggen in i over 1 år! Digger stilen din og synes du har så utroli mange kule ideer!
    ELSKER oppussingsonsdag!! :)

    Gratulere med 2 årsdagen!

    Stå på! Du er en inspirasjon!

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  128. Gratulerer med to år i blogglandia:) Var din blogg som inspirerte meg til å starte min egen;) Ohh..så masse flotte premier!! Slenger meg med i trekningen og håper på det beste:)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klemmer

    SvarSlett
  129. Kjempetøffe smykker. De var noe helt for seg selv.
    Jeg har lest bloggen i ca 5 måneder og liker at du skriver om så forskjellig, ment for mange.

    Ønsker deg ei fin helg :-)

    SvarSlett
  130. Gratulerer med dine 2 år her inne. Jeg har følgt med deg i ca 4-5 mnd. Alltid kjekt å ver inne å titte hos deg.

    klem

    SvarSlett
  131. Heisann:)Gratulerer med 2 års blogging:)Jeg havnet her inne via Godt isolert bloggen.Jeg har lest bloggen din i ca 1 år (men lest meg laaangt tilbake).Jeg liker den fordi den er variert,delikat og spennende.Jeg liker at du også viser ting andre har pusset opp.Finner mye inspirasjon hos deg og i oppussingsinnleggene dine.Og du er litt "lokal",det gjør det litt ekstra stas;)
    Hilsen Marlén

    SvarSlett
  132. Gratulerer med jubileum! Jeg fant bloggen din først i dag, jeg. Gleder meg til å følge den videre!

    SvarSlett
  133. Gratulerer så mye med 2 år!
    Er ikke så mange ukene siden jeg fant bloggen din for første gang, men har lagt meg til som følger og kommer til å fortsette å kikke innom, rett og slett fordi jeg, ihvertfall så langt, liker bloggen din :o)

    SvarSlett
  134. Hei Vibeke!!
    Gratulerer med 2års jubileum!!
    Tenker jeg har lest bloggen din ca et halvt år. Husker ikke nøyaktig når jeg dumpet innom første gang. Jeg liker bloggen din fordi den er variert, du skriver litt om forskjellige ting og det liker jeg! Masse god inspirasjon på interiør og så blir en kjent med deg gjennom andre ting du skriver om.
    Det er ikke alltid jeg er så flink til å kommentere, men jeg er der likevel...
    Gleder meg til å følge deg videre!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  135. Gratulerer så mye med jubileumet!!

    Kjempefine blogg du har!

    Jeg vil gjerne være med på trekningen, så da blir det 1 stk vinnerlodd på meg!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  136. Oj, tror jeg har lest bloggen din i over et år. Men tiden går så fort kansje det er lenger....Hvordan jeg fant bloggen din kan jeg heller ikke huske, mulig du var inne å la en hilsen først:-) Uansett har du en flott blogg som jeg er innom hver gang du skriver noe nytt. Hyggelig å se fine bilder over hverdagsting som mange av oss kjenner oss igjen i.
    Gratulere med jubileet. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  137. Gratulerer med vel gjennomført 2 år!
    Jeg begynte vel å lese bloggen din for et par-tre måneder siden, etter at jeg fikk en kommentar fra deg og tok en titt. Jeg så raskt at du har en stil som er interessant for meg, og jeg kan hente inspirasjon fra bloggen din. Og sist men ikke minst, jeg eeelsker oppussingsonsdag! Det er en genial idè, som jeg håper du fortsetter med for all fremtid! Jeg skal ihvertfall fortsette å sende bidrag om jeg har :)

    Ønsker deg en flott helg :)

    SvarSlett
  138. Hei på deg, og gratulerer med jubileum!!
    Jeg tror ikke jeg har sett deg før,
    men fant deg akkurat nå på en konkurranseside hvor jeg er medlem.
    Denne bloggen ser flott ut i mine øyne, og det ser jeg av alle kommentarene også.
    Dessverre kan jeg ikke svare på
    spørsmålene da jeg som sagt kom inn akkurat nå, og jeg forsøker å svare på masse konkurranser som holder på å gå ut.
    Ønsker deg alt godt videre med livet og bloggen.
    Vennlig hilsen Guri Marie i Oslo.
    Mail: guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  139. Hei Vibeke! Jeg har vel lest bloggen din i 1 år, og syntes du skriver veldig bra og deler masse med oss, og da mener jeg ikke bare interiør...som nok er en stor favoritt hos oss begge. :-) Lykke til videre og gratulerer med 2 års feiringen, samt ny og spennende jobb! Mvh. Karin - karinfalao@hotmail.com

    SvarSlett
  140. Jeg husker ikke akkurat når jeg begynte å lese bloggen - høsten 2009 en eller annen gang.

    Jeg synes det er spennende å se hvordan du "får gull og diamanter" ut av gråstein og en svigerfar :-)

    elgfrida@gmail.com

    SvarSlett
  141. Gratulerer så masse!

    Har lest bloggen din siden i fjor høst, så ca 4 måneder :) Det jeg liker best er alle de nydelige bildene du tar ♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  142. Vær hilset!

    1) Jeg huser ikke...løsemiddelskade sikkert ;)
    2) Fordi jeg er hekta på maling og interiør, vurderer avrusning ;)

    mvh Heidi

    SvarSlett
  143. Gratulerer!Jeg har vært følger og lest bloggen din i ca 6 mnd. Fant den på NIB,og ble helt hekta tvert. Du skriver ofte og variert. Og oppussingsonsdag er favoritt. Det at du bare gidder å bruke tid på å vise andres oppussingsprosjekter er imponerende, og er med å gjør din blogg mer spennende!Du har også et flott hjem og masse tips, og så skriver du så herlig ærlig!Masse lykke til med videre blogging!

    SvarSlett
  144. Hallois Siiistaaa!!! :) :)
    Via jungeltelegrafen her i Elverum fikk jeg vite om bloggen din, tipper det er 1,5 år siden?!!?
    Jeg leser den fordi jeg er grådig nysgjerrig, liker å la meg inspirere, få tips, og liker å kunne få bekreftet at innimellom er det helt ok å ligge en hel dag på sofaen hvis formen ikke er på topp!!! You go girl...:) :)
    KLem fra Fru Nordhagen.
    kathrine.nordhagen@elverumskolen.no

    SvarSlett
  145. Hei kjære deg.

    Hvor lenge har jeg lest din blogg og hvorfor spør du om...vet rett å slett ikke når jeg startet å lese den, men tror det var i sommer, og siden har jeg fulgt med på deg og det du gjør. Siden vi har det samme "monsteret" som jeg kaller det, inni kroppen så føler iallefall jeg at jeg faktisk ikke er alene...for det er ikke like enkelt noen ganger å ha den lidelsen, for den visest ikke utenpå...sikkert maaaange som har det men ingen sier noe, men det gjorde du, til slutt gjorde jeg også det...
    Ønsker deg all lykke i fremtiden og spesielt i den nye jobben som er like rundt hjørnet.
    Kjempestor klem fra
    Ann Berit.

    SvarSlett
  146. Jeg har lest bloggen din i et års tid tror jeg... og jeg liker godt å lese den fordi den er estetisk flott, og du skriver på en jordnær og trivelig måte! Alle gode ønsker og gratulasjoner for en fin blogg fra Andrea

    SvarSlett
  147. Grattis med de første 2 år! For å være helt ærlig så husker jeg ikke når jeg la meg til som følger men det er lenge siden. Fordi, jeg syns du har en inspirerende blogg som jeg liker å følge med på.
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  148. Gratulerer så mye med jubileum!

    1.Jeg har vel fulgt bloggen din i 1 måneds-tid nå, fant den via en annen blogg jeg leser.

    2.Jeg leser Mammas Hus fordi den er variert.

    Fantastiske premier!
    SiriH
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  149. Jeg vil veldig gjerne være med i give away`en din!! Så mange fine premier!!

    Det var gjennom bloggen din at jeg fikk øynene opp for alle de fantastiske interiørbloggene som finnes der ute! Er fast leser av Mammas Hus:)

    Johanne
    jlerbrekk@hotmail.com

    SvarSlett
  150. Gratulerer :-)) jeg har lest bloggen din fra slutten av november 2010. Jeg leser den fordi jeg får mange gode tips, som jeg bruker og som jeg deler med mine kolegar på jobb. Nå skal jeg legge meg til som fast følger og jeg tenkte og sende noen bilder til deg, med resultatene mine på ting jeg har lært av deg :-) klem fra Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  151. Gratulere så mye med 2 år:) Jeg har fulgt bloggen din i ca et år. Du er en inspirasjon! Syntes at det er utrolig modig å åpne seg som du gjør. Jeg selv sliter med fibromyalgi å slitasje:( Som 24åring er det ikke så lett:( Men man tar det som det kommer:) Krysser fingrene for vinnerlykke:)

    SvarSlett
  152. Hei!
    Gratulerer med Jubileum!!
    Jeg har lest bloggen din i litt over ett år. Jeg sjekker innom deg omtrent hver eneste dag. Jeg setter stor pris på at du ofte har nye innlegg, og at de ikke er så lange :) Får masse inspirasjon fra oppussingsinnlegg og -Onsdag!! Dessuten er det flott at du er åpen om at livet ikke alltid er en dans på roser.

    Hilsen Merete U (som ikke har blogg)

    SvarSlett
  153. Åh... jeg begynte å lese bloggen din like etter jeg opprettet min egen ..... den 17 august :) Og jeg elsker at du har endel DIY, at du skriver om ting som de er.. og ikke minst dine onsdager med før og etter prosjekt fra rundt omkring i blogglandia.

    SvarSlett
  154. Gratulerer!
    jeg har lest bloggen din ca 1 års tid.
    Liker variasjonen, elsker oppussings-onsdagen, og siden jeg er ufør pga.fibro har jeg fulgt deg pga det også!
    Hilsen Monica
    mo-skog@online.no

    SvarSlett
  155. Hei Vibeke!:)
    Jeg fant bloggen din med en tilfeldighet i mai ifjord, og siden den dagen har jeg klikket meg inn på den et par ganger i uken (eller mer) for å se om det er kommet nye innlegg fra deg. Du er lagret under favoritter på pc'n her i huset så du er alldri lengre enn et tastetrykk unna:) Det er med skam at jeg må innrømme at jeg tror det er første gangen jeg kommenterer her inne, men en gang må jo være den første for alt, så får jeg heller håpe at jeg kan forbedre meg på dette punktet. Jeg leser Mammas Hus fordi den enkelt å greit gjør meg i godt humør, du skriver litt om hverdags gleder og sorger i tillegg til at du skriver en hel del om interiør. OppussingsOnsdag er min favoritt!:) Gratulerer med 2 år!:D Jeg vil selfølgelig delta på GiveAwayen din, håper jeg vinner!:)

    Klem

    mail: eidet9@hotmail.com

    SvarSlett
  156. Hei, hei og gratulere so mykje med 2 årsdagen.

    Eg kom over bloggen din like før jul i 2010.

    Og fortsette å "komme over" den fordi: Du viser mange fine bilder. Kjekt at du viser andre sine oppussningprosjekt.

    Februarklem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  157. HEI! Har akkurat funnet bloggen din. Kjempegøy å se på onsdagens oppussingprosjekter. vibeke.mattson@dabb.no

    SvarSlett
  158. Dette er første besøket mitt, men definitivt ikke det siste! Elsker onsdagens oppussingsprosjekt :)

    SvarSlett
  159. Veldig koselig blogg du har.

    1. Jeg har akkurat funnet bloggen din, så jeg har kun lest den i 1 uke.
    2. Jeg syntes bloggen din er veldig inspirerende. Og masse flotte bilder:)

    W

    SvarSlett
  160. Hei. Har lest bloggen din ca. eit halvt år, leser den fordi eg får masse inspirasjon og for syns oppussings-onsdag er veldig bra.

    SvarSlett
  161. Melder meg på litt i siste liten her jeg...

    Jeg har lest bloggen din siden tja... litt over et år blir det vel. Husker jeg googlet etellerannet og kom inn hit, så ble jeg sittende å lese gjennom nesten hele.. Så fant jeg på en eller annen måte ut at vi bor i samme bygd, og da var det jo ekstra artig å lese. Siden har jeg klikket meg inn stort sett hver gang jeg har sett nye oppdateringer. Ikke alltid jeg har vært like ivrig i kommentarfeltet, dessverre.

    Du har en finfin blanding av interiør og hverdag, som gjør at vi lesere blir "kjent" med deg. Du har mange spennende prosjekter som du deler med oss, jeg elsker for eksempel oppussingsonsdagene dine og alle dine gamle funn som du maler, pusser, osv.

    Gratulerer med 2 års blogging, håper du fortsetter i maaange år til :D

    Klem fra Kaja

    SvarSlett
  162. har lest bloggen straks 1 uke bare. ble tipset om bloggen din av en venninde. elsker oppusing onsdag.

    Leser bloggen din for å få tips, å jeg synes den er veldig koselig ;)

    SvarSlett
  163. Hei sveis :)

    Jeg har fulgt bloggen din siden juni, da jeg fikk min egen blogg, men var støtt og stadig innom bloggen din før det også. Jeg finner mye inspirasjon og glede ved å lese bloggen din, og er en av mine favoritter. Du skriver lett og forståelig, selv for en "interiør-rookie" som meg ;)

    Gleder meg til å følge deg videre :)

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  164. Hei!

    Jeg har fulgt deg litt til og fra siden du blogget på vgblogg, så usikker hvor lenge det er nå...
    Men nå titter jeg innom jevnlig for jeg liker det du skriver, måten du skriver på og det du skriver om.
    Jeg kjenner også til din mann gjennom en x, så det er jo litt moro! Gøy å se de STORE forandringene på huset!
    Ønsker deg lykke til i jobb!
    -God helg til deg og dine!-

    Lillian

    SvarSlett
  165. Hei!

    Jeg blir gjerne med på "give away" hos deg. Jeg tror jeg har lest bloggen siden du startet den jeg. Leste litt på Heddas blogg da jeg selv fikk en datter mai-08, og det var morsomt å følge med på dere som var i samme situasjon. Fant vel den bloggen på bim eller dinbaby...
    Nå leser jeg Mammas hus for å se på alt det flotte du driver med, og tenker veldig ofte slik skulle jeg hatt det elller slik skal jeg gjøre. Men det blir gjerne med tanken;)Du er hvertfall en STOR inspirasjonskilde! :)

    God helg.
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  166. Hei.

    Gratulerer så mye med 2 års dagen!!

    Har bare fulgt bloggen din i 2-3 uker (fant den via en annen blogg), og har vært innom nesten daglig siden. Liker spesielt godt oppussings-onsdag. Det synes jeg er en supergod idè!!!! Finner mye inspirasjon hos deg (Har rett & slett hatt en lei inspirasjonstørke en stund, etter at jeg brakk en arm, og alt ble "litt vanskeligere" å få til...), så all inspirasjon slukes rått nå!!
    Ellers liker jeg måten du skriver på - enkelt & greit!!

    Lykke til videre:-)
    Mvh
    Cathrine
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  167. Hei hei:)

    Så flott blogg du har, og gratulerer så mye med 2 års jubileum:) Jeg har nettopp rundet 1 år, og jeg trives såå godt her inne! Så mye flott inspirasjon og så mange hyggelige damer:) Og noe av det beste er jo å finne nye blogger, sånn som jeg fant din nå gjennom NIB:)

    Titter innom snart igjen, og håper jeg er kvalifisert for å være med i trekning;)

    Ha en flott helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  168. Jeg har vært fast leser i litt over 1 år nå,og liker bloggen din veldig godt da den inspirer og gir meg mange fine tips til hjemmet!

    Ha en fin fin helg og lykke til i ny jobb!

    Klem Carina

    SvarSlett
  169. Detter er første gang jeg er innom bloggen din fordi jeg så at du hadde konkurranse på gang.

    SvarSlett
  170. For en flott giveaway :-) Denne blir jeg gjerne med på. Svarene på spørsmålene er at jeg akkurat oppdaget bloggen din via en link på en annen blogg, men du har en kjempefin blogg som jeg gjerne besøker igjen :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails