onsdag 9. november 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Et par dagers bloggepause, lange dager på jobb denne uka og i går var det barseltreff etter jobb. Blir sent da, når 6 damer skal kakle. *ler*

Noen flotte bidrag denne uka - tusen takk jenter!


Det er mange der ute som har brukt kalkmalingen Pure & Original, og Karlotte er en av de som har forelsket seg. Og hun har prøvd den ut på en kommode.....







I Frankrike er det en driftig dame, Catherine, som elsker OppussingsOnsdag. De siste gangene har hun også bidratt, og det er kjempemoro! :)

En France il ya une femme entreprenante, Catherine, qui aime OppussingOnsdag. Les dernières fois, elle a également contribué, et c'est génial! :)







Fruen i Nord har malt vekk furuhelvete og laget et hobbyrom i sort og hvitt, med masse oppbevaring.



 ♦

Det blir et kort innlegg i dag - jeg tar min egen før/etter i et eget innlegg, når jeg har litt bedre tid. ;)

Vil du være med neste uke - vise frem noe du har pusset opp?



Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)
Har du ikke blogg? Ingen unnskyldning... ;) Send på mail til vibekeor@gmail.com


Ha en flott onsdag ♥










 

Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

*forhåndspublisert innlegg*

3 kommentarer:

  1. Elsker før og etter bilder, og har lyst å være med en gang.
    Så flott du tar deg tid til å vise fram andre sine bidrag da:-)

    Ha en flott dag
    klem Åse

    SvarSlett
  2. wow så mye bra:) fikk noen tips til oppbevaringsmuligheter her, vi skal pusse opp loftet og da trengs det smarte løsninger;)

    Synes disse onsdagene flyr så fort forbi jeg atte...planen er å slenge meg med igjen, bare jeg får fingeren ut og får startet på prosjektene mine;)

    Ha en fin onsdag:D

    SvarSlett
  3. Fine oppussinger! :)

    Jeg trøster meg med at disse trærne kanskje bare er 'vinterpynt'. De er jo ikke sååååå julete da! :) Jeg synes også det er litt tidlig - seriøst! *ler*

    Savner deg også!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails