onsdag 30. november 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Hei alle!

Med dagens ene bidrag fra Lise og mitt lånte bidrag fra Christine, tar OppussingsOnsdag juleferie! Jeg lodder stemingen på nyåret, om det er ønske om fortsettelse, men det forutsetter selvsagt at det kommer inn noe å blogge om! ;) Jeg spør ofte om jeg får lov til å vise frem ting jeg synes er fint og som bør vises frem, men det er dessverre ikke alltid jeg får svar på det, og da kan jeg jo dessverre ikke ta det med.



Et kjedelig furubord med fantastisk form er blitt veldig lekkert etter at Lise malte med hvitmaling! :)






Søteste Christine lar meg plyndre bloggen hennes for ting å vise, og de er så flinke! Da de flyttet nordover inneholdt 2.etasje en bod, men Christine ville ha syrom - så sagt, så gjort:









Tusen, tusen, tusen takk for alle flotte bidrag i år, det har vært moro å få se alt dere har drevet med! :) Og det har vært veldig moro å få lov til å vise det til andre!!

Kom innom i morgen - da blir det en liten advents-gi-bort!

6 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for at du fortsetter :) Er ALLTID innom deg på oppussings onsdagene :) Elsker før/etter bilder. Du kan gjerne bruke det lille jeg har på min blogg om du vil :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Vi får håpe du fortsetter kjempefint med oppussingsonsdag!

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er supert at du tar deg tid til å lage så mange inspirerende innlegg til glede for andre, og håper virkelig du fortsetter også i 2012! Jeg er innom bloggen din daglig, og OppussingsOnsdag er et fast høydepunkt. :)

    Ha en fortsatt fin onsdagskveld - plutselig er det desember! :)

    SvarSlett
  4. Åh for et lekkert syrom det ble :)

    Du må IKKE slutte å ha oppussingsOnsdag, jeg bare ELSKER det :)
    Masse inspirasjon å hente, og jeg lover jeg skal være med å bidra. Har masse møbler og opptil flere rom som skal pusses opp :D

    Kine.

    SvarSlett
  5. Hei. Har vært innom bloggen din mye før og likte den godt, blandt annet pga "OppussingsOnsdag". Jeg mistet bloggen din ved sist pc-skifte og fant den igjen i går. Lykke. Bloggen min er ikke særlig fin eller kreativ, men om du er noe du kan bruke der, så gjør det gjerne.

    SvarSlett
  6. Hei Vibeke! Så lekkert det syrommet ble!! Håper du fortsetter med oppussingsonsdag etter jul jeg, kult og inspirerende er det. Du kan alltid få bruke krumspringene i Landhandleriet anytime, og de ser jo ikke ut til å ta slutt med det første;-) Fin fredag til deg, klem Karlotte

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails