torsdag 15. mai 2014

15.mai - Hyperemesis Gravidarum



I går var det to år siden jeg kom hjem fra sykehuset etter min siste runde med væskebehandling og medisinering i svangerskapet med Signe. Enda ett år er gått og om 5 dager er Signe allerede 1,5 år.

Tiden flyr virkelig når man ikke er gravid og syk. ;)


15.mai er oppmerksomhetsdagen for Hyperemesis Gravidarum
ekstrem svangerskapskvalme, som jeg har hatt 3 ganger.




Jeg har tidligere skrevet min historie her på bloggen, du kan lese om mine opplevelser her og her.


Er der noen der ute som sliter med HG, eller har slitt, har vi en gruppe på Facebook hvor vi deler erfaringer, slitet, frustrasjoner og den store gleden til slutt. Gruppen en lukket, så alt som skrives blir der inne. ;)  Her er det masse støtte å hente fra andre som har HG nå eller har hatt det tidligere. https://www.facebook.com/groups/HyperemesisNorgeSupport/




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails