mandag 19. april 2010

Flere muligheter

I dag ble jeg sittende og lete litt på nett.
Etter muligheter for å komme oss hjem.

Og jeg fant en buss på Haikesentralen til vg.no,
som skulle fra London til Oslo på torsdag ettermiddag.
2.500,- pr snute, men svigers stilte opp med cash! ♥
Og så fant jeg en ferje fra Cork til Swansea og tog derfra til London i morgen.


Og da jeg skulle betale ferjen kræsjet siden.
Og da jeg kom inn igjen var plassene borte.
Og etter 45 min ventetid på telefon viste det seg at det var ingen ledige plasser på noen ferjer fra Cork eller Dublin og over til UK, så vi kunne rekke bussen...

Da gråt jeg.

Og så fikk jeg sjokolade.
Og fant ferje på torsdag over til Swansea.
Og fly til Gatwick og videre til Gardermoen på onsdag.


Så nå har vi flybilletter på
onsdag
og
torsdag.
Og hvis alt dette blir kansellert drar vi med ferje torsdag kveld.
Og om vi ender opp i London på fredag, og ikke kommer oss videre derfra med fly,
håper vi på at noen vil ta med et par haikere gjennom Europa.


Bildet er tatt i Nottingham,
og endret på i PhotoScape.

7 kommentarer:

  1. Føler virkelig med dere.Jeg krysser alt jeg har for at dere skal komme dere hjem snart!

    Trøsteklem!

    SvarSlett
  2. Hmpf - teknologi er ikke til å stole på altså, surt å miste billettene. Håper virkelig at et av de andre alternativene går i boks. Tenker på dere, og forestiller meg at jeg selv ville synes det var skikkelig kjipt å være så lenge borte fra Stella (men så har hun knapt vært på overnatting heller da). Hadde ikke fått med meg fra begynnelsen at mannen din også var der, det er jo litt trøst.

    GOD TUR HJEM!!!

    SvarSlett
  3. Jeg krysser fingrene for at dere kommer dere hjem nå!!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg god tur hjem på onsdag eller torsdag. Selv om det ofte ikke ser så lyst ut, ordner det seg alltid på en eller annen måte.

    Har hatt en kjempetravel dag på jobb i dag, for vi skulle etter planen ha mannskapskifte av 20 mann på Shetland i dag. Men det gikk jo heller ikke akkurat etter planen. Så da er det bare til å gi gass å prøve å få til en eller annen løsning. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  5. Hei! For en tur dere har vært på!Krysser fingre og tær for snarlig retur. God tur hjem!

    SvarSlett
  6. Å, så kjedelig! Denne asken stikker en del kjepper i hjulene om dagen...
    Håper dere kommer dere hjem snart

    SvarSlett
  7. Det er så vi andre også får tårer i øya av sånt vet du, - ikke morsomt nei. Men så ordner det seg nå allikevel på et vis da, ser det ut til. Kos dere som best dere kan, jeg hører rykter om at det er "sjøslag" i morra :o)klem B

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails