onsdag 6. juni 2012

50%

Er du tidligere kunde og får kundebrev vet du at salget hos POMPdeLUX allerede har startet, men om ikke:



Jeg hadde party her første kvelden denne sesongen, og fikk handlet en hel del i riktig størrelse til Hedda. Så på salget benytter jeg sjansen til å kjøpe en størrelse større i plagg jeg vet vil fungere når hun vokser.

(Utsolgt)

Trudy pants, finnes også igjen i skjørt fra str 122 :)

(Utsolgt)

Som bukser og ytterjakker. Den jakken vi bruker nå har hun hatt i to sesonger, og den ble kjøpt på salg. *fornøyd* Jeg har tydeligvis handlet slik før; det ble ingen jeans denne gangen, da det allerede lå to i skapet oppe i ønsket størrelse. ;) Men jeg anbefaler alle å kjøpe jeansene - god kvalitet, og nå til kun kr. 142,50/stk!!

Selvfølgelig ble det noen få plagg til - jeg kunne kjøpt hele kolleksjonen i neste størrelse, men kortet var alt annet enn enig. ;P
Amalie top i blå med creme t-skjorte under, kjøpte samme i grønt i riktig størrelse og det er så fint!
Passer fint til jeans eller buksen i sand lenger opp :)

Jeanskjole (utsolgt) med tights, genser og jakke i peach ♥

Kortermet cardigan til den prikkete buksen lenger opp


Ny sesong starter i slutten av august, og imens kan du klikke deg inn her og se hva som er igjen i den størrelsen ditt barn "trenger". ;)



7 kommentarer:

  1. Åååå, er så mye fint til de små og søte:) Her er det bare to store og søte, som ikke passer i disse klærne lenger...:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Takk for tips - nå er en fin bunke klær på vei hit!! :)
    Ha en finfin helg kjære du. Håper formen er bra (bedre).
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Disse klærne er SÅÅÅ fine, hadde jeg bare hatt noen å kle dem opp med ;) hehe..

    Takk for koselige ord på slankeinnlegget, og lykke til med din kostholdsendring :) mange har jo veldig god effekt av å fjerne disse tinge fra kostholde :)

    Ha en fin helg -
    KLEM Jatte♥

    SvarSlett
  4. Pomp de lux har så mye fint!! Og jeg ante ikke at salget var i gang - jeg er vel sent ute nå :( men takk for tips uansett, digger de klærne. Herlig å besøke denne bloggen din, ny for meg - og jeg må sitte og se mer på den nå :) ønsker deg en nydelige helg!! klem til deg

    SvarSlett
  5. Pomp de lux har så mye fint!! Og jeg ante ikke at salget var i gang - jeg er vel sent ute nå :( men takk for tips uansett, digger de klærne. Herlig å besøke denne bloggen din, ny for meg - og jeg må sitte og se mer på den nå :) ønsker deg en nydelige helg!! klem til deg

    SvarSlett
  6. Jeg venter allerede på en pakke full av "godbiter". Er stor fan av pomp delux klærne. :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails