søndag 12. september 2010

Henriettes lekre kjøkken ♥

I barselgruppa mi er det ei jente som heter Henriette.
Henriette, samboeren og 2 gutter har et digert hus de har pusset opp.

De har som oss bodd oppi alt mens de har jobbet, nå er de så godt som i mål,
og kan bo og leve, ikke bare jobbe.

Torsdag inviterte vi oss dit på halvbarseltreff (halvparten av gruppa),
og jeg tok litt bilder.
Klarte jo selvsagt å glemme kamera hjemme, så det ble med mobil.

 

Det er en helt annen stil enn mitt (ja, mitt) kjøkken,
men jeg er så forelsket!


Jeg digger de sorte blanke underskapene, med den hvite blanke benkeplaten.
Og for ikke å snakke om lyset i rommet!


Herlige vinduer gjør rommet så veldig spesielt!



De har et digert bord midt i rommet,
hvor vi damene sitter skravlende rundt mens ungene leker i stua eller på lekerommet vegg i vegg.

Henriette mente huset ikke var bloggifisert
(jada, hun leser blogger og har fått med seg "språket")
men det eneste som ikke ligger helt riktig er nok de to lekene på bildet over. ;)


Viser sofaveggen også, da denne dukket opp på bildet under.
De har fått det så flott!
Mobilbilder yter det ikke rettferdighet, så neste gang skal jeg ta med kamera og kanskje få lov til å vise dere enda mer. :)

*

Nå er det straks tid for Home Show,
deretter er det middag hos svigers.

Deilige søndag!


12 kommentarer:

  1. wow...for ett hus...nydelig kjøkken og flott stue/lekerom.
    Kos deg med middag

    SvarSlett
  2. Kunne flyttet inn der jeg altså!

    Herlig romslig og lyst kjøkken.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Du får hilse den husfrua om at huset hennes er absolutt bloggbart:)) Kjøkkenet var veldig lekkert og en virkelig flott med kjøkkenbenk og vinduer rundt.

    SvarSlett
  4. Så utrolig flott.. Og ikke bloggbart??? Haha, da tror jeg ikke jeg kan legge ut flere bilder hvertfall ;)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. For en kjøkkendrøm!
    Tenk å ha så stor benkeplass :)

    SvarSlett
  6. Enig med deg, for et flott kjøkken..og det ser ut som resten av huset også er like flott. Ønsker deg en flott start på ny uke. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  7. Enig med deg, for et flott kjøkken..og det ser ut som resten av huset også er like flott. Ønsker deg en flott start på ny uke. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  8. Lekkert smekkert! Likte veldig godt...alt:-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Knallfint kjøkken! Helt klart :o)

    SvarSlett
  10. Nydelig kjøkken ♥ Og flott stue, var såvisst bloggifiserbart:)
    Og så kos med slike barseltreff, det savner jeg, selv etter 11 år...

    Klem Line

    SvarSlett
  11. WOW, helt annen stil enn jeg har, men dødslekkert!!!

    SvarSlett
  12. Må henge meg på og si for et nydelig kjøkken. Så deilig med MYE skapplass

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails