fredag 3. juni 2011

Fra mobil: Deilig dag





Vi begynte dagen med startkabler (igjen ja, Monica), deretter møtte vi venner på Spenst sitt aktivitetssenter - hvor ungene fikk ut energi mens mødre fikk skravle. Perfekt morgen!!
Så har vi sett på nevnte venners drømmehus, før det ble bittelitt shopping (skoene jeg kjøpte i London var for store til Hedda, og de eneste jeg hadde med....urutt!) og sykkelprøving.(Vi har planer om sykkelkjøp til bursdagen hennes, og nå tror jeg helt sikkert det blir en vellykket gave!)
Nå er Hedda lagt og min mor har fulgt hennes eksempel, mens jeg koser meg i sola med sjøutsikt. Kjenner det ikke er umulig at jeg følger de andre i huset etterhvert, for med sjø følger det måker...og her på Glassverket holder de konsert fra kl 04. :P
Published with Blogger-droid v1.6.9

5 kommentarer:

  1. Så ut som en deilig dag! Lekeland er alltid poppis, ikke minst for de voksne som får tid til, som du skriver , å skravle litt.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en deilig dag! Ikke helt det med bilen da! Hi,hi..
    Sykkel er nok tingen til en slik prinsesse kan jeg tenke meg.
    Ha en fin helg!
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  3. Heheheeeeeee, sånn går det når man melder seg ut av NAF;)

    Ser ut som dere har hatt en koselig dag, skjønner dere har strålende vær! Vær grei å ta det med deg nordover i august, om vi ikke skulle være så priviligerte å se det før den tid;))

    Kos dere videre!
    KLEM og SMASK!

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder! Ser ut som det har vært en strålende dag! ;) Her har jeg stoooooore planer om å ta meg på tak med bloggingen i løpet av helga. Kryss fingrene da! ;)

    KLEEEEEEEM

    SvarSlett
  5. Forresten: bildet av Hedda der hun spiser is - fantastisk positur! ♥♥♥
    Akkurat like damete som meg gitt!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails