mandag 19. september 2011

1-2-3-bomba stue!

Jeg fikk melding av ei venninne i går kveld, hun ville gjerne kjøpe seksjonen. Og den ble hentet allerede i kveld.

Jeg var hjemme kl 19, og 20.15 var den ute av huset... Tv'en gjør seg godt i skapet (det er kjempefint, og veldig uvant), mens resten av stua ser slik ut:


(Arbeidslampe med bare 500 watt lyser opp)

Mannen pusser ovnen før montering, og jeg håperhåperhåper at han finner malelyst i helga. Tenk å komme hjem fra jentelanghelg i Vesterålen til nymalt nygammel seksjon!!

Hvis ikke blir det maling på mandag.;)

4 kommentarer:

  1. Jæskla enkelt å få stua til å se sånn ut. Værre å få den tilbake i ryddig tilstand ;)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Tjihi, nå vet jeg i alle fall hva jeg har i vente... Det blir kjøkkenet mitt som ser slik ut da... Eller trolig myyye verre!!!
    Det blir nok veldig koselig tilslutt da! Gleder meg til å se!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se tv'en i skapet, høres flott ut! en slik løsning hadde nok ikke funket hos oss, mannen tror jo tv'en er ødelagt hvis den er av.... ;P

    SvarSlett
  4. Kjære frue, du må få tilbake søkefelt her på bloggen - du hadde da det før????

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails