tirsdag 25. august 2015

På veggen

Endelig har jeg fått ting på veggen i 2.etasje!
Ting tar litt tid når man ikke er i form, 
men nå har jeg hatt overskudd til å få ting på plass rundt i huset. 


Jeg måtte jo også få litt hjelp til å slå inn spikeren,
jeg står nemlig ikke på etasjeskilleren i trappa, det får Mannen ta seg av! ;) 


Kartet over Melbourne er et kjøkkenhåndkle som vi fikk da vi fikk besøk av min søsters kjæreste første gang. Richard er Melbourne-gutt og vi håper vi vinner i lotto så vi kan besøke dem i Australia en gang. ♥
Mossekartet måtte henge her, når jeg endelig fikk ånden over meg,
det var nok det jeg hadde tenkt også. ;)

Nå skal jeg se på Mobilfotografene på NRK :D

// Vibeke

6 kommentarer:

  1. Jeg prøver igjen, så beklager om kommentaren kommer to ganger ;)

    Jeg syns det ble kjempefint!
    Det tar tid å få bilder opp på veggen
    Vi har bodd her i snart 2år og fremdelses har jeg ikke
    hengt opp bildene mine :o
    Men, det blir vel en dag..

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Dette er urekevant for posten, men leste historien din om hyperemesis og kjenner meg helt igjen! Kan jeg spørre i hvilken uke du fikk zofran? Jeg er i uke 10 og har fått det, godt med andre erfaringer da jeg er engstelig for medisiner.. Takk!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så synd at du er syk, håper det slipper underveis!!

      Jeg ble kvalm i uke 6 og fikk vel Zofran og Ondansetron i uke 8-10. Husker ikke helt hvilken uke jeg var innlagt.... Brukte det, sammen med Afipran, helt til jeg var kvalmefri i uke 21/22, så jeg brukte det lenge.

      Og dette var det eneste som hjalp siste svangerskap, med første brukte jeg Postafen.

      Har i dag to helt friske unger ;)

      Anbefaler deg å melde deg inn i Facebook-gruppa Hyperemesis Norge, MYE hjelp og støtte der! Reddet psyken min ;)

      Lykke til og gratulerer med babyen. :)

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    3. Tusen hjertelig takk for svar <3 det var betryggende å høre at du har to friske fine jenter til tross for tidlig bruk av zofran 2. gang. Takk for at du tok deg tid til å svare! Nå som jeg har en fra før er jeg nesten avhengig av å bruke zofran for å komme meg litt opp av sengen. Uten det er det oppkast og seng 24/7. Jeg kan holde deg oppdatert hvis du vil. Ønsker deg en fin dag! Klem fra Ida

      Slett
    4. Du må bare sende meg en mail om du vil :) vibekeor@gmail.com

      Slett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails