tirsdag 12. mars 2013

Kveldens plass

Ikke bare i kveld, men de fleste kvelder, er jeg godt plassert i sofahjørnet. Det er min plass. Noe i ryggen, bena opp og under pleddet, med fjeset rettet mot TVen. Og gjerne laptopen i fanget. ;)
Det er en godt nedsittet plass. I en sofa som vi fikk tilbakebetalt litt for, bl.a. på grunn av nettopp det. Så den store puta brukes som ny sittepute. :P I går kveld satt jeg meg ned for å lage et blogginnlegg, men den gang ei...
I dag sitter jeg ekstra godt, etter en ny natt på sykehuset på Hamar. Fru Nordhagen har en galleblære full av steiner, og en av de ville ut i går kveld. Det er ikke godt, og ruset på morfin ble det sykebil og blålys til Hamar. Nå blir forhåpentligvis neste tur dit for å fjerne alt sammen.
Formen er helt fin nå altså, bare sliten fordi fibromusklene mine får jo sjokk av slik bruk av kroppen. Anfallene er jo en treningsøkt i seg selv. ;P


Det var veldig godt å komme hjem til jentene i ettermiddag, og etter at de var i seng var det godt å sette seg godt til rette i kroken min.

Håper du har en fin kveld! ♥

5 kommentarer:

  1. Uff det høres ikke godt ut. Håper du slipper å ha mere vondt. Den sofakroken din er veldig veldig koselig :)

    SvarSlett
  2. God bedring! Hilsen Marianne

    SvarSlett
  3. Høres slitsont ut ja. God bedring.
    Liker så godt hylla di. Kunne tenkt meg ei slik ei i å :-D

    SvarSlett
  4. Hei hei.
    Jeg har vært igjennom samme selv, og ett helt nytt liv etter at hele ble fjerna. :)
    Masse lykke til. :)

    SvarSlett
  5. Uffda..dette hørtes ikke greit ut, håper formen stiger fort =)

    Du har det nydelig i hjemmet ditt og jeg kan godt tenke meg at du koser deg i kroken der =)
    Ønsker deg en fin Onsdag, 2 dager igjen til helg:)

    Klem Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails