lørdag 27. juli 2013

Sommerliv





De siste dagene har vi hatt herlig sommervær, og dørene har stått åpne fra tidlig morgen til sen kveld. Jeg elsker den doble døra, og jeg elsker verandaen vår. Den er stor, verandaen vår. Ca 11 meter i lengden. Og vi har god plass til alt, og enda litt. ;)



Vi holder oss til pallesofaen, selv om det kanskje er ut nå, for vi liker den. Billig var det også, om vi ser bort fra alle putene. *ler* De grå stolene under er fra Jula (var ubehandlet) og jeg har fått oppgradert utepottene med disse kurvene, fra Jysk (3 for 269,-). 


Og min utsikt de fleste dagene, fra hjørnet i sofaen..... Det har vært deilige dager, og jeg er faktisk litt brun. I følge Mannen har han aldri sett meg så brun, så det sier jo litt om hvor lys jeg er til vanlig. *ler*


Dørene står åpne i dag også, det er gode temperaturer selv om sola gjemmer seg bak skyer i dag.

Ha en fin lørdag!

3 kommentarer:

  1. Deilig veranda dere har! Vi har planer om å bygge en ganske stor en som hvertfall skal være klar til bruk neste år :) Tipper den blir ca som deres. Godt med en stor sommerstue!
    Herlig sommer i år - den kan vi leve lenge på!

    Nyt helga :)
    - Ingrid

    SvarSlett
  2. Der kan jeg tenke meg dere nyter deilige sommerdagen. Flott og stor terrasse :):):)
    Ha en fortsatt fin sommer.
    Klem

    SvarSlett
  3. Dere har en herlig, stor veranda. Og så nydelig du har møblert og dekorert den. Lekkert er det!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails