torsdag 15. august 2013

Barn i stua

På mandag la jeg ut striglede bilder av stua, men det siste bildet viste en sniktittpå lekekassa vi har i stua.


Jeg har ikke funne topp kruttet, eller noe. Jeg har bare skrudd noen hjul under en gammel kasse. Og lekekasse it is. :D



Ungene leker daglig i stua, spesielt Signe. Men jeg liker å fjerne dette når de er i seng, og da er det supert at det er enkelt å rydde vekk. I tillegg til kassen på hjul har jeg noe i den gamle kisten jeg fikk av pappa.


Jepp, vi bruker det gamle, sammen med de knæsje lekene. Signe liker det, og mamma liker det. ;)


(Den herlige dressen til Signe er laget av SiriT, sjekk ut Eplabutikken hennes)

I dag er det kveldsskiftet for meg, det er stas å være tilbake på jobb.

Ha en fin dag!


4 kommentarer:

  1. Ble veldig dekorativt med leker i disse kassene da, så får man det mer som en del av interiøret også :D

    Ønsker deg en fin kveld,
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Har en konkurranse gående på bloggen der du kan vinne gavekort fra zalando.no, bli gjerne med :)

    SvarSlett
  2. Lur ide med hjul på lekekassen!

    Ville bare svinge innom og si at pakken var i posten idag; nok en gang tusen hjertelig takk!

    Ha en fin kveld videre!

    Mvh Monica

    SvarSlett
  3. Smart og fin løsning! Så fint du har det hos deg :-)

    SvarSlett
  4. Hei
    Takk for hyggelig tilbakemelding hos meg,ja festen var på Refsnes Gods,et fantastisk vakkert sted.
    Super smart med sånne lekekasser,det får man nesten aldri nok av.
    Ha en fin dag

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails