tirsdag 15. oktober 2013

Ut på tur!

I dag er dagen, jeg er klar for tur! Først bil, så tog, fly, tog, fly og taxi.



Målet er Irland og Cork, hvor min kjære venninne bor. Jeg bestilte reise dit i mars 2012, og 1.april var testen positiv og 14 dager senere kom den ekstreme kvalmen.


Så jeg lå i mørkt rom og drømte om at jeg ikke var kvalm og kunne reise likevel, og når morgenen kom var jeg like kvalm. Så avreisedag kom og gikk, og jeg lå gjemt under dyna.


Men nå, endelig, skal jeg reise! Og som dere skjønner har jeg med meg en knallrød koffert. ;) Jeg reiser 3 av 4 flyvninger med Ryanair, og de har sine egne mål på håndbagasje...


Og de fleste kofferter på markedet er 2 cm for stor ene eller andre veien. Men denne kofferten som jeg har fått (spleiset på) fra Carriealong passer innenfor de kravene, i tillegg til at den kan utvides om man flyr med andre selskap. ;)


Jada, kofferten og jeg er klar for 3 hele dager med venninnetid, deilig mat, bursdagsfeiring og shopping (og 2 dager med reise), egentid på sitt beste. ;)

Kofferten finner dere her

Håper dere får en fin uke, det skal jeg ha! ;)
 // Vibeke

3 kommentarer:

  1. Dette hørtes helt herlig ut. Jeg har vært i Cork og syntes det var en flott by, jeg er sikker på at du kommer til å storkose deg :-)

    God tur, god shopping og kos deg MASSE!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Ååå, som æ håpe du har en fantastisk tur:D

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails