onsdag 5. februar 2014

♦OppussingsOnsdag♦

Jaja, jeg glemte meg forrige uke jeg, er jo ikke vant til å ha faste innlegg lenger..... *ler* Men da tar vi annenhver onsdag fra nå av da, jeg har lagt det inn i kalenderen min, siden jeg ikke jobber lenger.... ;)


Først ut denne uka er fine Godt Isolert-Victoria, som dessverre ikke har blogget på lenge. Håper det endrer seg, jeg savner innleggene hennes!



♦ ♦ ♦

Julie med bloggen Nydelig Flott har to bidrag denne uka, to flotte og fargerike bidrag. Love it







♦ ♦ ♦

Jeg har spurt om å få vise frem vesker som Alva fra Postkjellaren har laget, fantastisk gjenbruk av klær! Dette er to gamle skjørt som er blitt til vesker. :D







♦ ♦ ♦

Tusen takk for fine bidrag damer! ♥ Håper det er flere som vil være med neste gang. Jeg har spurt når jeg har kommet over blogger med fine ting, men jeg får se om jeg får lov til å vise det frem. ;)


Legg igjen en link i linke-greia under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg? 
Ingen unnskyldning... ;) Det er flere som ikke har det. 
Send bilder på mail til vibekeor@gmail.com

 ♦ ♦ ♦

I dag har Signe og jeg kost oss hjemme, og straks kommer resten av gjengen, og da går det i ett frem til kl 19.30. Håper du som leser får en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Her var det jammen mange gode ideer. Jeg er dessverre ikke flink til å pusse opp gamle ting selv.

    Tusen takk for hyggelig gratulasjon på bloggen min. Bursdagen ble feiret med brask og bram både fredag og lørdag :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails