torsdag 10. mai 2012

Livstegn (fra mobil)




Det ble brått stille på meg, og noen av dere har kanskje forstått hvorfor....

Den første uka i desember øker familien Nordhagen.;)

Akkurat nå er jeg innlagt på sykehuset, jeg er så heldig å være en av de 0,5% av gravide som får hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme). Hurra for å være unik, lissom...

Nå venter vi bare på at kvalmen skal gi seg.10+2 i dag, så egentlig litt tidlig å annonsere, men som legen sier: barn av hyperemesisdamer går det ekstremt sjelden noe galt med.:) Og så har jeg holdt meg lenge nå....;)


Som dere ser er Hedda veldig klar også, såååå stas å bli storesøster!!



53 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med lille nurket som er på vei! :) Godt å høre at det går bra med deg tross alt! Håper kvalmen roer seg og at resten av svangerskapet går fint :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med baby i magen, men håper kvalmen gir seg kjapt da : )

    fin torsdag : )

    SvarSlett
  3. Så koselig nyheter!
    Gratulera så mykje :) Håpa kvalmen gir seg snart.. kan fortsatt demra den grusomme kvalmen og utmattelsen lite matinntak gir..

    Lykke til på ferden :)
    KLem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med familieforøkelsen! Så kjipt med kvalmen, men godt å høre at du har så gode odds ;-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Jeg hadde det nesten på følelsen:) Veldig hyggelig! Gleder meg til litt babybloggings hos deg, hehe!

    Gratulerer igjen, og krysser alt for at kvalmen gir seg snart - jeg er ikke misunnelig på den....:/

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med spiren i magen :)

    Håper kvalmen roer seg snart.

    Klem

    SvarSlett
  7. Du, den teksten på siden her "Populære innlegg den siste måneden", hvilken font har du brukt der?? Nyydelig skrift!

    SvarSlett
  8. Hurra hurra :)
    Dette blir så bra, bare kvalmen gir seg. Tvi tvi, stoooor klem :) <3

    SvarSlett
  9. Hurra! Grtulerer så utrolig masse!!!!
    Og gooood bedring!

    Klemmer

    SvarSlett
  10. Gratulerer
    Jeg har tenkt tanken ;-)

    SvarSlett
  11. Gratulere☺
    ...og eg føler med deg ang kvalmen :/ Been there done that.... :(
    Det går over-og det er verdt det☺

    Lykke til☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  12. Åhhh, så koselig!

    Gratulerer så mye.. håper formen blir bedre etterhvert!

    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer SÅ masse med lille nurket i magen!! Kjedelig du sliter så med kvalme.. håper det blir bedre snart!

    Klem jatte :)

    SvarSlett
  14. Jaaaaa :-)
    Nå ble jeg glad! Du kan tro jeg har vært bekymret for deg.
    Kjenner deg ikke det hele tatt, men har fulgt bloggen din lenge.
    Nå har jeg tenkt det verste de siste ukene, men dette var jo strålende nyheter! :-)

    Gratulerer så utrolig mye.
    Nå blir det ekstra gøy å følge deg videre, jeg er nemlig 7+4 selv. :-D
    Så da blir det en ekstra fin julegave i år.

    God bedring! Håper det retter seg, jeg er så takknemlig for å slippe den evinnelige kvalmen.

    Dette made my day altså :-D

    -D-

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye! (Ikke med kvalmen, men med graviditeten:)

    SvarSlett
  16. Hurra for livstegn, og hurra for kommende baby!!
    Håper kvalmen gir seg snart nå, og at alt går vel;)

    Savner deg, veldig glad i deg snuppa♥
    KLEMMEMASSEPÅ♥

    SvarSlett
  17. Hipp hurra!!! Gratulerer så mye..
    Håper kvalmen gir seg fort!

    stor klem

    SvarSlett
  18. Gratulerer!! Håper at du føler deg bedre veldig fort!

    SvarSlett
  19. Hipp hurra for hele familien :-)

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye!!!
    Kjipt med kvalmen, håper det hjelper å få noe for det på sykehuset!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  21. Gratulerer så masse Vibeke! Så koselig!!
    Håper virkelig at den ekstreme kvalmen går over snart.. Så glad eg har sluppe det altså!

    Masse lykke til!!

    Stor klem

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye:) Den diagnosen fikk jeg med førstemann også. Var ikke noe særlig. Gikk ned 8 kilo. Men man tar det tidsnok igjen, he he. Takk og lov blir det bedre:) Med nummer to var jeg ikke fullt så kvalm, men til gjengjeld kvalm i 7 måneder. Så jeg føler virkelig med deg. GOD BEDRING:)

    SvarSlett
  23. Så koselig nyhet - gratulere så masse til dere og håper formen blir stigende etterhvert;)

    Varm&godklem fra meg til deg;)

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye!!! Håper formen blir bedre snart.

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye... Det blir stas!
    klem

    SvarSlett
  26. SÅÅÅÅ hyggelig!!
    Gratulerer så masse:)
    Håper kvalmen stilner snart ♥

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye!! :)
    Kjedelig å få den kvalmen da.. Får håpe du kommer deg over det værste snart og at formen blir litt bedre!

    SvarSlett
  28. Phuuu :) dette var strålende nyheter, bortsett fra at du er på sykehus da. God bedring og GRATULERER masse.
    Klem fru M :))

    SvarSlett
  29. Ååååååå, gratulerer så mye!!! Såå stas!! Jeg var faktisk innom her i går og så etter deg, lurte på hvor du hadde blitt av skjønner du;) Så koselig, nå ble jeg glad! :)

    SvarSlett
  30. Åååå, gratulerer så utrolig mye, Vibeke!!! Det var ventet:) :)
    Jeg føler virkelig med deg, jeg var bare litt kvalm og syns det var helt forferdelig!

    Spennende for kommende storesøster:)

    klem fra meg

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye! :) Hadde hyperemesis jeg også, så vet hva du er igjennom (jeg begynte å kunne holde på maten i uke 23, håper det ikke går så lang tid med deg!).

    God bedring!:)

    SvarSlett
  32. Hurra, endelig out in the open, dritvanskelig å holde kjeft så lenge da fru Nordhagen. Men jeg har klart det ;)
    Nå kan jeg jammen meg gå på salg igjen å, - morro :)
    Hilsen "farmor" på Eidsvoll

    SvarSlett
  33. Sååå koselig !
    ( Men så kjedelig med ekstremkvalme..)

    Rene babyboom i blogglandia om dagen. Vi skal også ha, i august.

    Lykke til videre i svangerskapet! Håper kvalmen gir seg snart - det er jo heldigvis en trøst at det oftest går godt med barnet når mor er så kvalm ;)

    SvarSlett
  34. Neimen, så hyggelig da;). Ja, ikke med kvalmen altså, men med et nytt familiemedlem på vei;).

    Håper kvalmen gir seg snart, så du kan komme hjem til hverdagen igjen;).

    God bedring.

    klem fra Marilinn

    SvarSlett
  35. Den fineste 2 (+) cm jeg vet om! Gratulerer igjen, favoritten. Du er gjennom 25 % allerde, snart er det bare sjarmøretappen igjen *juger litt*

    Glad for dere!

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye og masse lykke til videre :)

    SvarSlett
  37. Så koselig!! Gratulerer så mye - til hele familien som nå går rundt å gleder (spesielt Hedda - tenker jeg)seg.

    Følger med på bloggen din og har lurt på hvorfor det ble så stille - nå pustet jeg lettet ut her. Ser frem til mer blogging senere når du føler deg up to it.. Klem!

    SvarSlett
  38. Hurra hurra!

    Fineste fredagen til deg :) Jeg skal overraske mannen med tapas og cava etterpå.. hihi!

    klem

    SvarSlett
  39. Gratulerer så masse!!!
    Og god helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  40. Gratulerer så mykje :)

    Ha ei god helg.

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  41. Masse gratulerer til dere! Jeg hadde samme plagene da jeg gikk med den første min, grusomt, men DET GÅR OVER! :) Hold ut og ta godt vare på deg selv! Fineste helga til deg! :) Varme tanker fra Lene

    SvarSlett
  42. Så stas med ny baby!

    -Og måtte kvalmen snart gi seg. Uff av meg!

    SvarSlett
  43. GRATULERER SÅ MYE!!! Så koselige nyheter. Håpere kvalmen gir seg snart... Jeg var veldig kvalm selv første del av svangerskapet, og synes dét var ille, så EKSTREM svangerskapskvalme høres jo helt forj**lig ut. God bedring, og igjen - gratulerer til liten og stor! :)

    Pernille

    SvarSlett
  44. Gratulerer så masse ;-)
    Håper at du snart er fri for den værste kvalmen og kan virkelig nyte den tiden du har foran deg!

    Klemmer fra Grete

    SvarSlett
  45. GRATTIS!

    Trist at du skal være så kvalm da, men det er nok verdt det i lengden :)

    Ha en finfin lørdag,
    Signe

    SvarSlett
  46. Å! Så koselig å høre! Gleder meg til å følge med :) lykke til og god bedring :)

    SvarSlett
  47. Hei søte deg!
    Takk for koselig gratulasjon på bloggen min igår, det varmer og gleder.

    Fin søndag til deg, jeg og mannen har nettopp inntatt enn lunsj på løkka i dag - såå luksus

    klem

    SvarSlett
  48. Hei på deg!

    Jeg svarte på spm. om fonten på bloggen min i tilfelle flere lurte på det samme ;)

    Corinthia er navnet!

    -Signe

    SvarSlett
  49. Så koselige nyheter Vibeke!!! Gratulerer med graviditeten og så håper jeg på snarlig bedring av formen:-)

    SvarSlett
  50. Åååå sååå herlig!! :-)
    Og god bedring til deg og håper kvalmen forsvinner som dugg for solen etter endte 12 uker.

    Klem Linda

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails