mandag 10. mars 2014

Har du tips til meg?


Torsdag 13. mars har vi vært gift i 5 år og vi feirer med å reise en langhelg til Brussel.
Og etter 2 år med 100-lapp-sparing skal damene i barselgruppa til Hedda på spa- og shoppingtur til Vilnius 2 uker senere. Mars er full av turer. :D


Har du vært i Brussel og/eller Vilnius, og har du noen gode tips?
Shopping, severdigheter, kaféer eller restauranter?
Kanskje noe spesielt spa i Vilnius, selv om vi har sett mye på det. ;)


Dere legger kanskje merke til at vi har fått ny spisestue?
Bordet er huuuuuuuge i forhold til det vi hadde,
litt uvant, men veldig hvitt og fint. ;)


Etter middag er det klart for siste barseltreff før avreise,
det blir nok en del snakk om behandlinger i kveld.
Det skal virkelig spas! ;)

// Vibeke

4 kommentarer:

  1. Å så deilig å ha noe å glede seg til. Var i Brussel for mange år siden på interrail. Mine tips passer kanskje ikke helt til situasjonen vi er i nå, men jeg husker at det var ganske fantastisk å se lys og lydshowet på grand plass. Men det finner du sikkert info om i guidebøkene og ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med den forestående bryllupsdagen, og god tur når den tid kommer. Har dessverre ikke noen tips til deg da jeg ikke har vært hverken i Brussel eller Vilnius, men jeg er sikker på at noen kan gi deg gode tips:)

    For ei fantastisk spisestue dere har fått, kjenner jeg er litt misunnelig;)For selv om jeg er utrolig fornøyd med den jeg har selv så er den ikke akkurat stor - det har vi rett og slett ikke plass til her. Men drømme kan jeg jo - det tar ikke mye plass!

    Ønsker deg ei fortsatt god uke,
    varm klem:)

    SvarSlett
  3. Åååå, så fin spisestue!
    Hva heter den, og hvor er den kjøpt?
    Marte

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marte!

      Spisestuen er Norden bord med Norrnäs stoler til, fra IKEA :)

      Slett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails