tirsdag 1. april 2014

Siden sist

Det ble en ukes uplanlagt ferie fra bloggen gitt. 
Steike som dagene flyr!


Torsdag reiste jeg til Vilnius med damene i barselgruppa til Hedda.
Ungene er ikke med på treff lenger, men det er barselgruppe uansett. ;)

Reiseinnlegg kommer, både fra Vilnius og Brussel.


Da jeg kom hjem lå det pakke til meg,
fra Tyrifryd Interiør.
Nydelig blått fra Nordal. ♥


Og som skrevet i forrige innlegg er dette uka for nye ting,
i dag la jeg inn trening FØR arbeidsutprøving.....!
*stolt*

Signe har begynt i barnehagen og det går veldig bra.
Dag to var dagen for den første "blåveisen". Det blir mange fler! ;)


I morgen er det OppussingsOnsdag,
vi sees da! :D

//Vibeke

3 kommentarer:

  1. Herlig med jentetur. Lykke til med arbeidsutprøving.

    SvarSlett
  2. Kjenner jeg får litt hjertebank av de blå herlighetene, kjente ikke til Nordal før jeg kjøpte spisestuestolene mine for litt over et år siden og nå er jeg solgt;D
    Håper det går godt i arbeidsutprøvingen
    varm klem til deg:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekkert tingene fra Nordal! Ha en fin uke :-)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails