lørdag 5. september 2009

Bursdagsgaver

September er den o'store bursdagsmåneden i vår familie, medregnet min forlover begynner det den 1. og fortsetter med syv personer innen den 13…

*

Vi har to damer i voksen alder blandt disse…

 444

Og hva gir man til damer som har alt?

333

I år ble det nyyyyydelige puter fra Garasjesalget

*

En til svigermor

8542

med bilde av hennes to barnebarn.

*

Og en ble sendt i posten til mormor,

52

med bilde av de syv oldebarna.

(og plass til flere, nei jeg er ikke gravid!)

*

Begge damene ble veldig rørt og

helt over seg av den vakre gaven.

"Hvordan har du fått til dette…???"

 

Som farfar sa om meg en gang:

"Hun er flink til å kjøpe…"

(Det var da snakk om kake, men pytt… ;P)

*

Og så var det bare å komme på julegave…….

Vibeke…

10 kommentarer:

  1. Kjempeflotte gaver. ikke rart damene ble rørt :)

    Ha en fin lørdagskveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Åhh for noen nydelige gaver :)))
    Sånne ønsker jeg meg ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Hihi nyyydelige puter :-) Herlighet, jeg hadde blitt utrolig glad om jeg hadde fått noe slikt altså..

    Ha en strålende lørdagskveld.

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  4. Nydelige puter, ja:)) Nå har du jo brukt opp den flotte ideen til jul, hehe...

    Vi feiret også bursdag i helga, men idag er det bare avslapping på tapetet, heldigvis:)

    SvarSlett
  5. Så flotte puter! :)
    Klart du får være med! Bare koselig det!

    SvarSlett
  6. Så utrolig stilig! Det var en god gaveidé! Tusen takk for tipset!

    SvarSlett
  7. Så fine puter! Flott tips:)
    Takk takk!

    SvarSlett
  8. Så nydelige puter! Skjønner godt at damene ble glad for dem. Det er jo en perfekt gave til beste-/oldemødre og de som har alt :)

    Takk for tipset, og ha en flott dag!

    SvarSlett
  9. Hei på deg!

    Så kjekt å se at de falt i smak :o) Det alltid litt skummelt å sy noe så personlig til fremmede.

    Takk for reklamen også. Her går maskinen varm, men vi stenger snart for å gkøre klart til julevarer.

    Ha en god dag!
    Sol fraTove

    SvarSlett
  10. Dette må da være verdens beste besteforeldre/oldeforeldre-gave!!! Så utrolig vakre de var! Takk for tipset! :)

    Takk for hyggelig kommentar på Glassveranda, og så må du ha en riktig fin helg!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails