tirsdag 2. februar 2010

Give Away og ny adresse

50.000 treff
på siden må feires!
(Og nå har jeg blitt så stor på det *fnise*, at dette er siste besøkstallsfeiring før 100.000)

Som vanlig når det er besøkstallsfeiring lodder jeg ut et smykkesett i swarovski,
laget av undertegnede.

 
Dette bildet er bare et eksempel, det er mange farger og forskjellige deler.

Smykket blir laget etter ønskefarge til den som vinner.

*

Kommenter under dette innlegget, så er du med i trekningen.
Har du ikke blogg? Legg ved mailadresse!

*

Trekning fredag 12. februar

*

Ny adresse, sier du?
I tillegg til å feire med dere, spanderte jeg på meg eget domenenavn.



Ha en god dag!


49 kommentarer:

  1. Hei du:) Gratulerer med eget domene:) Jeg blir gjerne med på ny Give Away. Smykkene så helt nydelige ut:) Ha en flott dag! Jeanine

    SvarSlett
  2. Hei og gratulerer så masse med alle besøkende! Så flott og ikke noe rart. Er jo så koselig å titte innom deg:)
    Hiver meg gjerne med på Giveawayen!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Gratulerer med så mange besøkende på den vakre bloggen din! :)
    Blir gjerne med på give away, jeg!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer!!!!blir gjerne med jeg:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med .com, masse lesere og alt som går deg vel! jeg vil gjerne bli med! det er vel ikke sånn at hvis jeg legger inn masse kommentarer så er kjangsen større tipper jeg:(

    SvarSlett
  6. Heia!
    Grattis med så mange besøk! Så utrolig gøy!! :)
    Vil gjerne være med å feire! :)

    Klem june

    SvarSlett
  7. Hei!
    Gratulerer så mye med både domene og så mange besøkende!
    Jeg blir gjerne med på trekningen
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  8. Gratulere :)

    So flotte smykke du laga :)

    Klem M ♥

    SvarSlett
  9. Hei! Gratulerer med så mange besøkende!! Ikke rart med den inspirerende og koselige bloggen. Hiver meg på giweawayen og krysser fingrene:-) Ha en strålende dag. Klem fra Janne Lillian

    SvarSlett
  10. Gratulerer, så moro! ^_^

    Håper jeg får være med i trekningen. : )

    SvarSlett
  11. hurra hurra:)

    jeg prøver meg, og er med igjen:)

    SvarSlett
  12. Jeg prøver meg igjen og er med denne gangen også :) gratulerer med 50000 besøkende :)

    SvarSlett
  13. Hei,jeg blir gjerne med på Give Away;)

    Kan jeg spørre om hvor du får tak i de flotte mellomdelene du bruker?

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  14. Heisann!
    Æ vil gjerne være me på give awayen din!!

    SvarSlett
  15. Jeg prøver meg igjen jeg, og slenger meg på giveawayen.

    Gratulerer med ny adresse og 50000 besøkende :D

    SvarSlett
  16. Gratulerer med flotte besøkstall!!
    Jeg vil gjerne være med i din give-away!!
    Helen

    SvarSlett
  17. Wao.. over 50 000 - gratulerer..
    jeg vil også gjerne være med på din give away.
    hilsen Anita S

    SvarSlett
  18. Hei Vibeke...

    Gratulerer med eget domene ;D
    Jeg vil gjerne være med på give away.
    Klem Siri

    SvarSlett
  19. Gratulere med dså mange besøkende.
    Er tydelig mange av oss som er fan av denne bloggen.
    Flott smykke du har laget også.
    Nyt kvelden videre:)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med så mange besøkende! For et flott smykkesett!! Du er jo kjempeflink!

    Klem Kari

    SvarSlett
  21. Grattis med såååå mange besøkende!!
    Nydelige smykker du lager...
    Ønsker deg ei videre fin helg!!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  22. JAAAAAA jeg er med OG GRATTIS MED ALLE BESØKENDE. MEN VEL FORTENT...=)

    Kos deg oG KLEMZ

    SvarSlett
  23. Gratulerer så mye med så mange besøkende:-)

    Jeg satser på vinnerlykke!!

    klem

    SvarSlett
  24. WOW! Gratulerer så masse med dine 50 000!
    :o)

    SvarSlett
  25. Gratulerer med så masse besøk!!! Du har jammen grunn til å feire:-)
    Blir gjerne med på trekningen...
    Og ønsker deg ei riktig fin uke!!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  26. Gratulerer!!50 000 er mange!
    Så fine smykker du lager..om jeg blir den heldige vinneren, kan jeg fint se dette for meg på meg i svart;))
    Krysser fingre og tær!
    Klem

    SvarSlett
  27. Er innom bloggen din hver dag! Koselig og inspirerende =) Fortsett slik, og gratulerer med alt! =) Hilsen gompi81@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Denne må jeg være med på:-D

    SvarSlett
  29. Hei.Har ikke vært inn på bloggen din før nå.Kjempe fin blogg du har.Gratulerer.Har lyst til å være med.Ha en riktig fin Onsdag.Bodil..

    SvarSlett
  30. Grattis! Jeg gleder meg til å se hva du skal bruke dørbladet til!! Og slenger meg med på konkurransen!
    tonemang@broadpark.no

    SvarSlett
  31. Gratulere med så mange besøk på bloggen.
    Spent på hva du skal bruke døra til:)
    Ha en super dag hjemme alene.
    Jeg er også fridag i dag, blir vel mest rydding på meg:)
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  32. Hei, og gratulerer med så mange besøkende :-) Morro med give away :-)

    SvarSlett
  33. Hiver meg selvsagt med jeg også!!

    Karina :)

    SvarSlett
  34. Gratulerer med så mange besøkende og ed eget domene!

    KLEM

    SvarSlett
  35. Gratulerer så mye! :)
    Jeg vil gjerne bli med...

    Stor klem fra
    Christina

    SvarSlett
  36. gratulere så mye....
    -alltid spennende å lese her om alt du får til, og det skal virkelig bli spennende å følge med på maleprosjektene fremover skjønner jeg... ;o)

    SvarSlett
  37. Hei Vibeke.

    Gratulerer med 50000 besøk. Det er kjempebra jobba.

    En så flott premie må jeg bare være med i trekning om. Nydelig.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  38. Ikke rart du har så mange besøkende. Utrolig koselig blogg du har. :)
    Gratulerer så mye!

    Jeg vil selvfølgelig gjerne være med på Give-Awayen,
    kirsti-joines@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Oj, denne har jeg jo ikke sett, jeg vil gjerne være med i trekningen av så vakre smykker!

    Gratulerer så mye med masse besøkende (det forstår jeg veldig godt med denne kjempehyggelige bloggen)
    Og gratulerer med eget domene! Så gøy! :-)

    Ha en super dag og helg! :-)

    SvarSlett
  40. Gratulerer med alle de 50.000! Selvfølgelig vil jeg være med på Give awayen din. :-)

    SvarSlett
  41. Hei hei!

    Gratulerer så mye med så høyt besøkstall og domenenavn! :)
    Jeg har kjempe lyst til å vinne ett smykke, det på bildet er jo helt nydelig..

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
  42. Gratulerer med så mange treff på den fine bloggen din! Blir gjerne med på trekning.

    SvarSlett
  43. Gratulerer!Jeg vil være med!!

    SvarSlett
  44. Gratulerer med så mange besøkende og med eget domene. Så utrolig vakkert og eksklusivt smykke du har laget. Jeg vil veldig gjerne være med.

    SvarSlett
  45. Gratulerer, flott og inspirerende blogg du har! Og jeg gleder meg til mitt prosjekt "hodegavl" etter tips fra din blogg:-))
    Mette...

    SvarSlett
  46. Hei!!
    Flott med så mange da!!
    Kjempe fine smykker da!!
    Jeg er med!!
    Klem
    Mona

    SvarSlett
  47. Åj. Dette kan jeg jo ikke gå glipp av.
    Jeg vil gjerne med i trekning, hvis jeg ikke er for sen da..

    Ha en herlig fredag.
    Vivian

    SvarSlett
  48. Hei! :)

    Jeg har nok ikke bidratt mest på de første 50.000 men kommer nok til å være en fast besøkende de neste =)

    BLir gjerne med om ikke det er for sent.

    ~Susie~

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails