torsdag 25. november 2010

Hjemme hos Hilde - igjen

Vi har igjen vært på jentetur til Årnes, der min venninne Hilde bor.

Og de har såååååååå fint hus ♥


Hun fortalte at hun leste bloggene våre,
og at hun i en periode fikk veeeeeldig lyst til å få det lyst og hvitt hos seg.


Men det er jo sånn som dette Hilde "er".


Det skal være mørke detaljer hos Hilde! ♥


Pidestallskapet har hun fått av sin svigemor,
etter å ha nesten siklet vannskade på det.... *ler*
Det skal bli hvitt,
likt Hedda sitt. ;)


Jeg digger løsningen de har i gangen og på badet:


Bildet til venstre er i dagslys, til høyre er det natta, med lys utenfra.
Under ser dere badet - glassteinene mot gangen og like stort vindu ut.


De har to av disse flotte lampene i gangen, her ser dere mot "biblioteket og kjøkkenet – og fra kjøkkendøra mot ytterdøra.


Så skal jeg vise dere noen fantastiske detaljer,
sjekk ut tapeten på kontoret!


Og hva med denne løsningen på barnerommet?

(Kveldsbilder, så lyset er litt gult)

Jeg synes det er så kult å male på denne måten - og utnytte skråtaket.
(I rommet ved siden av har de tapetsert knevegg og skråtak!)


Dere kan lese dette innlegget for å se flere bilder.


Takk for oss, Hilde ♥


8 kommentarer:

  1. Årnes!! da måtte jeg jo inn og kikke, og fikk litt hjemlengsel:-)
    hun hadde det jammen flott:-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott hus!☺
    Det skapet er NYDELEG!☺ Lyst på eg og....☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. For et flott hus. Kjekt å se noen annet enn bare alt det hvite....mangen fine bilder, av et flott hus!

    SvarSlett
  4. Her var det skikkelig hjemmekoselig! Mørke detaljer er jo knallfint! Nydelige bilder du viser:)

    God fredag og advent!

    SvarSlett
  5. Råeste tapeten EVER på biblioteket - her må produsent/forhandler oppgis!!!

    SvarSlett
  6. ELSKER den tapeten hun har! Hvis det er "flock on foil" fra Cole & Son...
    Den ville jeg ha, men guri malla så dyr a gitt! Den er til å dø for... Uff. Lekkert hjem!

    Ha en skjønn helg du også! Klemmer fra Anine

    SvarSlett
  7. Koselig og personlig hjem med varme farger!! Masse fin inspirasjon :o)

    God lørdag,
    klem L;)

    SvarSlett
  8. Rett og slett et super lekkert hus!! :)

    Utrolig fint du har pyntet til advent:) Synes spesielt "sølv reinsdyret" var stilig! Her har ikke mer enn noen lys og en adventsstjerne kommet opp, men får se hva jeg får fikset etter at jule rushet gir seg:P

    Ønsker deg en kjempe fin adventstid!

    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails