onsdag 1. august 2012

*Gi bort* - Tid for ny almanakk?

Det er 1. august, og det nærmer seg oppstart av nye skoleår. Noen begynner kanskje i ny jobb nå....?

Trenger du en almanakk? En personlig almanakk? Les videre her! :)
Jeg er på min tredje almanakk nå, og er superfornøyd. Så jeg ble veldig glad da jeg ble spurt om jeg ville gi bort en til en av mine fine lesere. (PS: Den trenger ikke vare fra nå, den kan begynne i januar 2013)
Det er nok mange av dere som har stiftet kjennskap til Personlig Almanakk fra før, men til dere som ikke er helt kjent med den; Den er fantastisk - spesielt fordi den er, som navnet sier, personlig.


Nå lager de den i fire forskjellige størrelser - og vinneren får velge akkurat den h*n vil! Etter å ha valgt størrelse, får du velge farger/design, hvordan sidene skal se ut - skal det være linjer, eller bare blanke ark?, du kan legge inn bursdager til venner og familie (og det ligger klart til neste bok lages også), hvilken farge vil du ha på linjalen og strikken som holder boken lukket....?

De første to årene hadde jeg "designcover" på boka mi - i 2012 har jeg bilder av Hedda på for- og bakside. ♥ Så her er det nesten bare fantasien som setter grenser - det er jo en personlig almanakk.... ;)


Hvordan kan du vinne?

Personlig Almanakk ønsker at du liker siden deres på Facebook  (den norske) - men ellers vil jeg bare ha en kommentar på dette innlegget. Det er ETT lodd til hver - du må like for å vinne, så det gir ingen ekstra lodd.

Har du ikke blogg kan du likevel være med, men da du legge igjen navn og mailadressen slik at jeg får tak i deg ved trekning.

Trekning: Søndag 5. august kl 21


Masse lykke til!!!


105 kommentarer:

  1. Hiver meg med. kjempefornøyd med den jeg vant sist så må nok fornye når den går ut ja.

    SvarSlett
  2. Her må jeg bare friste lykken - denne ser helt super ut :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  3. Jeg vil vare med men jeg er ikke i facebooken. Almanak ser nydelig ut =D

    SvarSlett
  4. Jeg blir gjerne med på dette, har lenge ønsket meg en slik:-)

    SvarSlett
  5. Hei, jeg vil gjerne være med på dette.
    Liker på FB.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg har en almanakk selv, så jeg trenger igrunn ikke noen ny før ut i April, men min søster trenger virkelig en. hun er 2barns mamma og nå skal begge gå i barnehagen og hun skal tilbake til studier! Dette må jo være den beste gaven jeg kunne gitt til henne :) Krysser fingrene altså! :)
    pinetopsweetheart@gmail.com

    SvarSlett
  7. Ja det trenger jeg!!
    hihi.. satt faktisk akkuratt å tenkte på det her om dagen.. at den jeg har nå går vel mer eller mindre ut i disse dager...
    Liker Facebook siden deres gjør jeg i fra før...
    Så ønsk meg lykke til!

    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  8. En sånn skulle jeg gjerne hatt :)
    Krysser fingrene for vinnerlykke her!
    Ingrid

    SvarSlett
  9. Denne hadde vært helt topp!

    Liker de allerede på Face!

    Sommerklem fra Hilde

    SvarSlett
  10. Håper håper håper på å vinne:-)

    SvarSlett
  11. Henger meg med på denne give awayen og liker allerede facebook siden til personlig almanakk :)

    SvarSlett
  12. Oi!! En sånn ønsker jeg meg!! Krysser fingrene!

    Klem Karen

    SvarSlett
  13. Dei er så fine og eg ønsker meg ein slik:))
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  14. Ja,takk:)) starter i ny jobb og minstemann på barnehagen, storesøster på videregående og to på barneskolen...tror jeg skal klare å fylle almanakken! :))

    SvarSlett
  15. Ønsker meg veldig en slik og krysser fingrene:)

    SvarSlett
  16. Hei. Vil gjerne bli med i konkurransen. Ikke vært i form de siste måneder pga fibromyalgi. Men satser nå på å komme tilbake på jobb. To største skal på skolen og minste i bhg.
    Er ikke så flink med data å lage sånt, så det hadde vært så gøy.
    Klem fra Aina

    Mail; aina_isabellb@hotmail. com

    SvarSlett
  17. En sånn fikk jeg skikkelig lyst på. Så nå har jeg trykket på likerknappen på facebook og bare håper vinnerlykken kommer krypende (eller løpende)..
    Mariann (mariann.sorlie@gmail.com)

    SvarSlett
  18. Jeg er med... liker de på FB.
    Krysser fingrene.
    klem

    SvarSlett
  19. Vil gjerne være med i trekningen :)

    SvarSlett
  20. Hei,

    Slenger meg på her, da jeg er veldig fornøyd med den almanakken :-)

    Mvh
    Sissel (sissellunde@yahoo.no)

    SvarSlett
  21. En favoritt! Blir gjerne med i konkurransen om en ny:)

    Silje
    ejlis25@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Heisann!
    jeg er følger av personlig almanakk på facebook allerede :)

    De ser flotte ut de almanakkene :)

    Ha en fin , fin start på august

    SvarSlett
  23. Hei!
    Jeg blir med. Liker siden.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  24. Hei V,
    jeg trenger en ny snart, og hiver meg med i kampen ;)

    Alt bra? klem!

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne ha en slik almanakk! :) Den så veldig fin ut. "Liker" på facebook :)

    Hilsen fra
    margrethe_lian@yahoo.no

    SvarSlett
  26. Jeg tar et lodd! Jeg er helt enig i din anmeldelse av personlig almanakk - men, som den kontorrotta jeg har blitt har kalenderlivet gått over til Outlook-modus! Men, det er aldri for sent å snu :-)

    Hilsen fra Catrine Buck Jensen, catrinecatrine@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg kan ikke si nei takk til dette. Hukommelsen er ikke lenger hva den var. Liker fra før :-)

    SvarSlett
  28. En slik står høyt på ønskelista hos meg, så jeg forsøker igjen jeg. ;o)
    Håper dere har hatt en flott sommer, selv om den kanskje ikke har vist seg fra den beste siden værmessig i år. Men heldigvis ennå litt tid igjen før høsten setter inn for alvor.
    Kos deg masse!
    -klæm-

    SvarSlett
  29. Hei. Den er jo bare så fin :-) planen min er og skaffe meg en sånn nå som jeg blir student igjen. Er 27 år så bli spennende og se hvordan dette går. Går inn og liker på Facebook nå.

    Hilsen Hilde Landa aukle85@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg har ikke sett disse før og synes at det var utrolige stilige, så jeg vil selvfølgelig være med på trekning. Liker selvfølgelig på FB.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  31. En slik almanakk skulle jeg gjerne hatt, så jeg slenger meg med:-)

    mvh Ellen, el@online.no

    SvarSlett
  32. Hei, er stadig inn og kikkar på bloggen din..

    Vil gjerne ha eit "lodd" til denne ja... Har bestilt ein slik almanakk til søstera mi, som ho skal få til jol, men kunne jo sjølvsagt tenkt å prøvd ein sjølv... Er igrunn veldig avhengig av ein slik..... :)

    Forsatt go sommar!!

    Ei spent helsing frå Irene bsteinsl@online.no

    SvarSlett
  33. Denne vil jeg veldig gjerne være med på. Elsker denne almanakken. Min har akkurat gått ut nå, og jeg har ikke fått skaffet meg ny ennå, så det hadde jo vært flaks ;)

    SvarSlett
  34. Ja, de er kjempefine. Jeg har nå trykt liker på Facebooksiden. Hadde en slik for 2011 og har tenkt på å skaffe meg en igjen.

    SvarSlett
  35. Denne vil jeg gjerne vinne! :) Har likt siden på facebook. Håper jeg vinner! :)

    SvarSlett
  36. Jag är gärna med! :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  37. åh, den var jo kjempe stilig! Genial gave til en som har alt.. ..eller til meg selv!

    SvarSlett
  38. Liker og vil delta :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  39. Liker og vil gjerne delta :)
    Blir nok en sånn på meg uansett om jeg vinner eller ei!
    metu69@gmail.com

    SvarSlett
  40. Denne ser veldig fin ut, denne vil jeg være med på :)

    heidipedersen36@gmail.com

    SvarSlett
  41. Så flotte almanakker - jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    Hilsen Hilde
    www.smaaogstoregleder.blogspot.com

    SvarSlett
  42. Jeg må jo være med på dette!!!!
    karenmariem@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Denne krysser jeg tær og fingre for! Det høres ut som en drøm. Så deilig å kunne slippe og skrive opp bursdager hvert år!

    monsrud@hotmail.no

    SvarSlett
  44. Ja, takk, jeg vil gjerne ha en!

    SvarSlett
  45. Hei, jeg er med og har likt :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  46. Flott giveaway!
    Dette hadde vært en flott gave til en av mine nærmeste, ja, om jeg ikke selv tar den da.. Oddsen er vel der.. ;)
    Krysser fingrene, har likt FB siden deres.

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Denne hadde vært mitt i blinken for meg! Hittill har 2012 vært et tøft år og nå skal jeg begynne med blanke ark.... Har ikke hatt mest flaks, så håper jeg har litt her ;o)

    Mvh Renate

    renate.sjoberg@gmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg liker, og er med i konkurransen! :)

    Camilla Holt
    camilla.holt@live.no

    SvarSlett
  49. Har likt, og blir gjerne med jeg :) Hilsen Katja

    kamha90@gmail.com

    SvarSlett
  50. Hei.
    Ja, jeg trenger en almanakk. Ja, en personlig almanakk ville vært flott. Jeg har likt på facbook slik det ble bedt om.

    Mitt navn er Andrea Hjeldnes.

    Jeg er 19 år og du kan kontakte meg på min e-post; 2404@hotmail.no

    Håper du har hatt og fortsatt har en fin sommer.

    Varm hilsen fra Andrea

    SvarSlett
  51. Ja, hvem trenger vel ikke noe og skrive notater eller ha skjema over hva man skal.

    Madde.sin@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Hei, jeg deltar gjerne. Liker på FB.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  53. liker de på face :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Jeg hiver meg med :) Liker på face

    SvarSlett
  55. Jeg vil gjerne være med, liker siden fra før:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  56. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg har utrolig lyst på en slik
    ( \_/ )Personlig Almanakk,er ett
    (=’.'=)surrehode når det kommer
    («)_(«)til bursdager og andre viktige
    ting som skjer,så en slik Almannak
    hadde vært helt topp og hatt :)
    Jeg Liker på facebook og nå krysser jeg fingrene og håper jeg kanskje er heldig.. Ønsker deg og dine en kjempe fin helg og sommer videre...
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    ༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻

    SvarSlett
  57. Jeg er på min første almanakk og liker veldig godt konseptet!!! Lett å lage og kommer fort i posten.
    Har likt siden på facebook. :-D

    SvarSlett
  58. Jeg er på min andre almanakk derfra, må ha ny i oktober. Så siden deres har jeg likt lenge allerede. Håper på en liten dose vinnerlykke.
    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Klart jeg vil vere med i trekningen!

    sisselstraume@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Åh! Digger disse almanakkene - og vil gjerne være med i trekningen!
    Krysser fingrene for vinnerlykke og ønsker deg en fin dag videre!

    *klem*

    SvarSlett
  61. Jeg vil så absolutt være med! Fantastisk premie! :)

    KLEM

    SvarSlett
  62. Jeg er med :)

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907

    SvarSlett
  63. Jeg er med på moroa, Sebastian - GrevBosse@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Jeg har ønsket meg en sånn :D

    Så er såklart med :D, likt siden :D


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Prøver lykken igjen jeg:) Denne står som nummer en på min ønskeliste! Sommerklem fra Jannicke :)


    jannickesg@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Å dette vil jeg være med på :) Disse ser jo flotte ut!

    Mvh. anom_mona@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Hei. Ja denne ser veldig fin ut . Ønsker meg en sånn. :)

    SvarSlett
  68. Klart jeg er med! :D
    Har likt siden til personlig almanakk på facebook lenge. Kjempe stilig konsept, og ønsker meg en slik en :D
    Ønsker deg en flott uke videre!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  69. Har aldri sett en sånn så den skulle jeg gjerne hatt ;) Liker på Fac å liker bloggen din kjempe godt. God weekend til deg og dine. Klem fra Elly
    ellyli@online.no

    SvarSlett
  70. Vil veldig gjerne få være med i trekningen!
    Har ønsket meg en slik lenge!
    Er allerede fan på FB-siden.

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Hei jeg vil gjerne være med i trekningen, liker også siden på FB, stilige almanakker :-)

    Bente Olsen
    olsen.bente@gmail.com

    SvarSlett
  72. Jeg er med på trekning! :-)

    SvarSlett
  73. Jeg vil gjerne vinne en slik:)

    Sunchill@live.no

    SvarSlett
  74. Jeg er med i konkurransen og har likt! Så da krysser jeg fingrene å håper jeg vinner! Hadde vært supert med en personlig almanakk nå som jeg skal starte på videregående!
    Epost: elinemarie8@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Da har jeg likt siden :) Hadde passa fint å vinne den nå, for nå går den forrige ut straks, og jeg elsker den.

    SvarSlett
  76. Denne så fin ut!
    Jeg ønsker meg en sånn en....

    Carina Fossen
    carina.fo@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Denne sjansen må jeg ikke la gå fra meg, digger personlig almanac♥
    Ha likt de på facebook.

    tusen takk for at du gir noen en sånn flott gave

    SvarSlett
  78. Dette vil jeg gjerne være med på! Hadde passet supert i og med at min går ut i August! Lurer på om jeg må ha en sånn om jeg vinner eller ikke :p

    SvarSlett
  79. Jeg slenger meg med i konkurransen!:O)
    -Elisabeth-
    humlesadu@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Jeg vil gjerne delta, og liker Facebooksiden deres allerede. :D

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  81. jeg vil gjerne delta, og har likt deres facebook side.

    en sånn almanac hadde vært perfekt nå som jeg skal begynne som lærling, og det er jo genialt at man har mulighet til å ha en personlig forside :)
    MVH Marthe W
    marthe_w22@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Jeg vil veldig gjerne delta :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  83. Skikkelig originalt! Elsker valgfriheten som følger med når man lager denne almanakken. :D

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  84. Silje H. Johansen4. august 2012 kl. 13:32

    Jeg er med <3

    - Silje-hj@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Jeg blir med!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  86. Jeg vil gjerne være med :)
    Lena - lena.holberg(@)gmail.com

    SvarSlett
  87. Jeg er med! Vils å gjerne vinne!!

    SvarSlett
  88. Jeg er med :)

    Anna O. Malon

    anna.polit@hotmail.com

    SvarSlett
  89. Jeg har lyst til å vinne :)

    SvarSlett
  90. Jeg henger meg på. Fine almanakker;-))

    SvarSlett
  91. En slik vil jeg veldig gjerne vinne.
    Britt (britt.sunde (@) gmail.com)

    SvarSlett
  92. Hei ! Så spennende !Jeg er ikke på facebook men blogg har jeg . Ønsker å være med på trekningen her. De almanakkene likte jeg, og ønsker meg en slik. Spennende i kveld...

    SvarSlett
  93. Prøver lykken jeg. De ser veldig fine ut, så jeg krysser fingrene :)

    SvarSlett
  94. Hei og hopp.
    Et lodd jeg gjerne vil ha for slik en fin almanakk vil jeg gjerne ha.
    Så flott en bok for å holde rede på mann og barn og ikke minst meg selv.
    Da kan jeg følge med på når det er fotball, turn, teater, jobb, hvor mannen er og hvor jeg er.
    Siden har jeg likt før, og kikket på almanakken har jeg gjort flere ganger.
    Men bestilt har jeg ikke somlet meg til.
    Så kanskje blir det min tur nå.
    Mvh Ivy - ivy.74@hotmail.no

    SvarSlett
  95. Hiver meg på i siste liten :)

    SvarSlett
  96. Ojojoj, glemte nesten å bli med på trekning!!

    *here's hoping* :))

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  97. Har ønsket en slik kalender lenge, men ikke somlet meg til å betille. Prøver derfor lykken her :)

    lindaa8@hotmail.com

    SvarSlett
  98. En slik almanakk vil jeg gjerne vinne! :) (Har likt siden på facebook, også..)

    Mailadressen min er kirsti.joines@gmail.com

    SvarSlett
  99. Hei! Hiver meg med i siste liten her,for denne hadde vært topp å vinne:-) Ha en fin søndag!! Mvh. Ruth

    SvarSlett
  100. Denne hiver jeg meg på. I år skal jeg bestille til min mor og svigermor til jul. Samt min søster. Koselig blogg du har.
    - Vibeke-

    SvarSlett
  101. Elsker disse almanakkene så denne er jeg med på :)

    Hannepanne =)

    SvarSlett
  102. Hei!

    Tusen takk for muligheten til å vinne en personlig almanakk. Har ikke sett disse før og skulle gjerne ha hatt en slik. Jeg har likt de på Facebook.
    - Klem Siv Helen
    tarina@frisurf.no

    SvarSlett

Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails