mandag 17. januar 2011

Giveawaygave 1 - Personlig Almanacka

Det er jo egoboost deluxe å lese alle flotte kommentarer på giveaway-innlegget mitt - jeg er rørt og nesten litt brydd over alle fine ord. Det er ikke snakk om å ha en dårlig dag, med slike kommentarer i innboksen. ;) Tusen, tusen, tusen takk! ♥


Så til den første gaven - Personligalmanacka.se vil gi en av mine lesere en valgfri almanakk!


Jeg oppdaget denne nettsiden i høsten 2009 og kjøpte meg en utrolig flott almanakk - og gjentok suksessen sist jul. Jeg har skrevet om årets almanakk her.


Som navnet sier kan man personalisere almanakkene; Det finnes 3 størrelser og mange forskjellige forsider, bl.a. eget bilde! I tillegg gjør man mange valg for hvordan den utformes på innsiden - og den starter opp den måneden du måtte ønske! Jeg vet at Hedda kjøper dette til mamma også jula 2011! ;)


Klikk på bildet under og skriv en liten hilsen i kommentarfeltet til innlegget; 2-årsfeiring med giveaway
(altså ikke under dette innlegget - selv om dere gjerne må kommentere gaven også!)


Håper dere har hatt en flott mandag - og at tirsdagen blir god også! Jeg bytter ut treningsklær og Grande med litt penere klær og nybegynnerkurs hos Norema på Skårer noen dager - gleder meg!
 

10 kommentarer:

  1. Så utrolig flott premie! Jeg krysser fingre og tær;)
    Lykke til i morra!!!

    Klems;)

    SvarSlett
  2. Superflott premie, men ser det er mange om beinet, he he. Morsomt for deg, da. ☺

    SvarSlett
  3. Så koselige almanakker. Jeg vil gjerne være med i trekning om en sånn flott en :)

    Ha en herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Du har en av de herligste bloggene, Vibeke! Elsker at du byr på deg selv og skriver personlig. Du er flink:))

    Stor klem, og selvsagt vannvittig masse lykke til i nyjobben!!

    Klem Benedicte

    SvarSlett
  5. KULT!
    Jeg hadde en slik en og den var gull verdt for meg, ønsker meg igjen, hadde tenkt og kjøpe i en liten julegave til meg selv.. men nå får jeg vente litt da, kanskje jeg vinner her? *tvi tvi*

    Ha en fin Tirsdag,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  6. Jeg har kjempelyst på en sånn! Takk for tipset til nettsiden, det blir nok mange slike venninnegaver til jul:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  7. Almanakkene er kjempestilige og personlige:))

    Spennende med jobben din, ønsker deg masse lykke til:))

    Ha en fin dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Lykke til med jobbkurs! :o)
    Mette S.

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med i trekningen! :)

    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails