lørdag 5. mars 2011

NIB-utfordring: Kjøkken

Hahaha, varsler mulig pause og slår til med 3 innlegg på like mange dager.... Typisk!

Jeg måtte jo få med meg kjøkkenutfordringen til NIB, kjøkkenselger og -elsker som jeg er! Det er kommet inn så mye flotte bidrag, jeg gleder meg til å se gjennom alle!

Mitt bidrag denne gangen blir dette hjørnet, pyntehjørnet. ;)


Jeg vurderte om jeg skulle ta nye bilder av hele kjøkkenet i dag, men da måtte jeg rydde en del først, så det får komme senere - neste mandag er det frimandag, så det får bli den dagens prosjekt. Ikke å rydde altså, men å ta bilder i midtpådagenlys. ;)


På kjøkkenet står et av mine favorittmøbler, det flotte bordet jeg kjøpte via qxl.no og som svigerfar har laget høyere for meg slik at det passer som arbeidsøy. I love ♥


Hvis du ikke vil vente til jeg får ryddet og tatt bilder, kan du se mange fler innlegg knyttet til kjøkkenet vårt her.


Det siste bildet er med en tanke til farmor som ville blitt 95 år i dag, det er hennes bok fra husmorskolen i bakgrunnen. ♥ Tenk at det allerede er 5,5 år siden vi mistet henne ♥


Håper du har en flott lørdag - jeg er på jobb og tegner kjøkken! :)))





14 kommentarer:

  1. Koseleg kjøkken☺

    Kos deg på jobb
    eg skal på seinvakt☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Nydelig i kjøkkenkroken din!! Smart med den bildelisten til bøker : ))
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Nydelig pyntekrok og vakkert bord! Lykke til med jobben, klem fra Mona

    SvarSlett
  4. Førr et nydelig kjøkkenbord du har, og kjøkenet var kjempefint, det og :)
    Har lagt dæ til som følger, koselig om du følger mæ og .
    Lisbeth. ;O)

    SvarSlett
  5. På dette flotte kjøkkenet håper jeg at jeg snart kan sitte å drikke viiiiiin og kakle og skratte halve natta!!! :):):)

    KLEM!

    SvarSlett
  6. Så koselig og flott kjøkkenkrok ♥ Den store vegghyllen var kjempefin!
    Og bordet, det var lekkert!!

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig kjøkkenkrok :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg!!

    Kjøkkenet ditt er kjempeflott :)
    Lykke til i utfordringen.

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig kjøkkenkrok du har! :)

    God helg videre!

    SvarSlett
  10. For et koselig kjøkken du har. Likte spesielt godt hyllen med alle tingene( bla Norgesglassene).

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  11. Herlig kjøkken med så koselig krok. Smart å forhøye bordet. Ha ein flott søndag.

    SvarSlett
  12. Kjempefin pyntekrok! Fine detaljer :)

    SvarSlett
  13. Nydelig pyntehjørne på kjøkkenet ditt -lykke til med utfordringen!
    God søndagskveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  14. Så flott kjøkken! Og flott blogg!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails