torsdag 21. juli 2011

Mer nytt i yttergangen (+jordskjelv)

Siden det har blitt en del bilder fra yttergangen kan jeg jo like godt fortsette...... ;)

Det er lenge siden den kom på plass - den kom på plass max 5 minutter etter den kom i hus - men det er jo ofte slike ting man drøyer med å blogge. ;P I posten fra Narvik kom det for noen måneder siden en vegghengt stumtjener!



Da jeg var nordover i oktober bestilte jeg en "smørbutt" av Christine - men dessverre var ikke Bruka Design greie nok til å sende henne denne. Og utålmodig som jeg er fikk jeg skaffet den fra et annet sted.
Så da hadde jeg penger til overs hos Celines Hus, og siden jeg hadde siklet veldig etter Christines klesoppheng (bilde 3) ble det en slik en på meg også - i tillegg til at den er fantastisk fin, trengte vi den faktisk. Den ene som hang der ble aldri brukt av gjester - de hang jakkene sine på ungenes knaggrekke. (Makan altså *fnise*)


Vel, det finnes jo de som gjør det fortsatt, men som oftest brukes denne nå. ;) Det geniale er jo at den tar lite plass, men har plass til masse klær!

Og her tenkte jeg å vise dere enda mer fra eBay (i tillegg til knottene) - for dere la vel merke til skohylla til Hedda? (forøvrig en Benno CD-hylle fra Ikea) For andre året på rad har jeg handlet Converse på eBay; Kr. 200-250,- pr par (inkl. frakt) - halve prisen i forhold til i Norge - og det liker jeg godt! I år har vi testet ut de uten lisser, siden hun liker å ta på klær og sko selv. Og nå som hun har fått av gipsen kan hun bruke begge skoene også! *ler*


(Kornete bilde, klippet ut av et større)

I dag reiser storesøster på hytteferie med besteforeldre, i morgen skal lillesøster leveres hos andre besteforeldre i Moss, mens Mannen og jeg hopper på flyet sørover, for en helg.
Blir litt koffertpakking på oss i dag igjen da. Huff, så leit.... *gliiiise*

I natt var det forresten jordskjelv i området - noen andre som merket det? Det hadde episenteret mellom Rena og Elverum, og vi våknet av det. Noen våknet mer enn andre; Jeg merket det og sovnet igjen, og husket det ikke før Mannen nevnte det da jeg sto opp nå. *ler*

Ha en herlig torsdag - her er det strålende sol i dag, så det skal jeg!

7 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha en slik stumtjener!! Jeg merker at jeg faktisk vil ha alt du blogger for tiden. *ler*

    Kleeeeeeem og kos deg på helgetur med mannen!

    SvarSlett
  2. Stilig oppheng :)
    spennende med jordskjelv da! Regner med at det ikke var veldig stort ;)
    Ha en flott tur i helga :)

    SvarSlett
  3. Så fint oppheng!!og smart oppevaring til sko;)


    Ha en riktig god tur!!!

    SvarSlett
  4. Ville bare titte innom og si at jeg synes du har en flott blogg :) Legger meg til som følger jeg slik at jeg får med meg nye innlegg :)

    Flott oppheng til klær forresten ;)

    SvarSlett
  5. Det hvar en kjempe finn gang . Jeg falt får den kjempe finne sko hylla di

    SvarSlett
  6. Hei:) Pappa var i Elverum under jordskjelvet. Våknet av at hele huset ristet. Ikke artig... Håper formen er bra:) GOD SOMMER:)

    SvarSlett
  7. Heldigen deg som har fått tak i den stumtjeneren, har siklet på den lenge. Men finnere ikke tilbake til den i noen butikk. Når skal godeste Celines hus åpne nettbutikk mon tro ;) (forresten, kan jeg be om prisen?)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails