lørdag 17. desember 2011

Det er fortsatt lilla

Jeg har ikke tatt frem så mye rødt ennå, noe har sneket seg inn, men ellers går det fortsatt i lilla, hvitt og sølv her.
Mandag er det fridag, og da tenker jeg mye er gjort. *ler* Det meste av julematen er handlet inn, og vi mangler kun tre julegaver, så i tillegg til julepynting skal jeg bare lage litt julegodis og så er alt klart til den store helga. ♥

Da vi var i Moss sist helg dro jeg innom Ikea på vei nedover, og endte som tenkt med handlevogna full av stearinslys. Det går en del lys her i løpet av et år. ;)

Jeg har blitt så glad i disse lysestakene, de høye er jo bare lekre og de til telys lyser så fint! ♥

Om halvannen time kommer 4 vennepar hit, for årets "Juleavbrekk". Bordet er dekket, maten er klar til steking og ellers venter bare dusjen og et glass vin, og så er jeg klar. :D


Siden vi må ha to bord går jeg for juleløsningen min; 2 hvite lakener gjør seg godt som ustrøket duk. Og pynten er meget enkel. Meningen med Juleavbrekk er at det skal være enkelt, rett før jula setter inn. ;)


Håper du har en fin lørdagskveld! ;)

5 kommentarer:

  1. Merker jeg har lyst på lampen du har over spisebordet ditt.

    SvarSlett
  2. Kos dere med juleavbrekk! ♥
    Vårt alternative førjulsverksted i går ble stor suksess, men i dag har jeg ikke vært riktig så produktiv som tenkt... NÅ skal hive meg rundt å koke smultringer!

    SvarSlett
  3. Koselege bilder☺
    Ha ein superfin kveld-høyrest veldig kjekt ut☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Her var det mye spennende! Gleder meg til å følge denne bloggen :)
    Selv er jeg heelt fersk som blogger, i går faktisk. Men morsomt er det :)

    SvarSlett
  5. Koselig med lys ja...kjempe fin lys lykter og lysstake..Hyggelig med venne besøk i jula..og laken funker som duk ja!!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails