lørdag 11. februar 2012

Middag i nytt kjøkken

I dag er vi blitt bedt på middag hos gode venner, i "mitt" nye kjøkken....

Det er visst min skyld at de har pusset opp huset det siste året. Nytt bad, vaskerom og kjøkken, samt nye innedører. Så mannen i huset kaller det mitt. *ler*
De har valgt sort høyglans innredning fra Ikea, og hvit høyglans benkeplate med underlimt vask fra Norema.
 Glassplate over benken, med kul tapet bak. Jeg skal prøve å huske å finne ut hvilket merke det er. ;)

Jeg tar med meg kamera og stativ i ettermiddag, så får vi se om det kan bli noen flere bilder.


I dag er det småpusling og rolige bevegelser på planen for meg (og Hedda), mens Mannen og svigerfar bygger bad i 2. etasje. *lykke*


Ha en fin lørdag!!

7 kommentarer:

  1. Ha en finfin lørdag. Gleder meg allerede til å få opp huset vårt og starte innredningen av alle rom når eg ser fine bilder av nyoppussa hus : )

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert ut
    Ha en fin lørdag på besøk
    klem

    SvarSlett
  3. Stilig kjøkken! Ha ei fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  4. Så lekkert :)
    Men er det ikke vanskelig å holde den benkeplaten ren??

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Så fancy kjøkken:) Bra effekt du har på folk, hehe!

    Takk for info, kan hende blir det litt shopping der etterhvert:))

    Klem!

    SvarSlett
  6. Wow så kult. Den tapeten gjorde prikken over... Kjempestilig med helsort innredning. Fancy vifte også.
    Herlig med nytt bad.
    Good luck videre og god søndag
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  7. Stilig! Flinke Vibeke min;))
    Digger tapteten!

    SAVNER'EI!!

    *Klemmemassepå*

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails