fredag 18. mai 2012

Se min kjole ♥

16.mai kom det pakke i posten til Hedda. En pakke som inneholdt verdens vakreste og unike kjole!

Da Elisabeth viste frem en kjole hun hadde sydd til Trollet (hennes pseudonym på jentungen ;P) , var jeg ikke sen om å sende en skikkelig smiskemail.


Og fine Elisabeth tok på seg jobben med å lage en kjole til trollet mitt. ♥


Elisabeth lager ikke to like kjoler, men jeg fikk smisket meg til en kjole med mye blått, siden jeg elsker det og Hedda kler det så godt.


Hun er like begeistrert som meg, ville ha den på seg med en gang, utenpå ullundertøyet. Ble ikke fine bilder av det, men hun var ikke vanskelig å be i morges heller - selv med sovehår og litt trøtt i trynet. ;)


I dag har hele familien fri, og frøken Hedda suser rundt i stua på sparkesykkel ikledd den nye sommerkjolen sin. ♥


Ønsker alle mine lesere en god fredag!

15 kommentarer:

  1. Nydelig og sommerlig kjole! flinke Elisabeth!

    SvarSlett
  2. Hedda is very beautiful with her new dress!
    love from Catherine

    SvarSlett
  3. Nydelig kjole. Min søster syr sånne kreasjoner til sin lille datter hun også. Veldig enkel..men de forskjellige fargene og stoffene gjør kjolene bare så nydelige.

    Hviste ikke at du var i "lykkelige omstendigheter", som det så fint heter ;), er litt fraværende her inne fortiden. Men gratulerer så mye. Synd du er så dårlig..men den som venter på noe godt...

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Å, du er søt! Veldig veldig hyggelig at kjolen falt i smak både hos mor og datter.

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole på en fin jente:-) Liker forøvrig middagsplanen på bloggen din:-) Ønsker deg en fin fin helg!

    SvarSlett
  6. Så nydelig kjole på stolt lita frøken:)

    God helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Skjønner jo godt at både mor og datter ble begeistret for denne kjolen. Den var jo veldig flott da:).

    Ha en strålende flott helg, håper formen er i bedring;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  8. Nydelig frøken i vakker kjole, sånn vil jeg også ha! Elisabeth er en gløpper på symaskin.

    SvarSlett
  9. Vakreste ungen til mormora si <3 Og med rosa sparkesykkel, den har visst falt i smak :-D Morsomt

    SvarSlett
  10. Så flott en kjole Elisabeth har sydd da :)

    SvarSlett
  11. Fiiineste Hedda'n med bustesveis. Nesten like fin som jeg husker mammaen er i pysj ♥

    Nydelig kjole!

    SvarSlett
  12. Wow for en nydelig kjole på søte Hedda :))

    Fin kveld ønskes :)) Klem

    SvarSlett
  13. Dette var virkelig en nydelig kjole.
    Nydelige farger og mønstre.
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  14. Nææææææææææ, gratulerer, hehe og så var det en veldig fin kjole også da :)
    Jeg er fortsatt verdens dårligste blogger og ikke minst bloggleser...hvor blir tiden av?? Har fått med meg at du ikke er i verdens beste form for tiden, men at du venter et nytt lite mirakel falt meg ikke inn, men det var veldig koselig lesning.

    Krysser det jeg har for at formen stiger fort.
    Klem fra Nina :)))

    SvarSlett
  15. Så flotte kjoer - så dem inne hos Elisabeth også:) Søte Hedda!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails