onsdag 27. februar 2013

Kirsebær

Da jeg kjøpte de lilla gåsungene ble det med litt annet hjem også, jeg liker 3 for 2 hos Mestergrønn. Ofte blir det en større bukett av noe, men denne gangen ble det faktisk 3 forskjellige ting.

Valget falt på "kirsebærkvister". Det er knopper på de, men det blir spennende å se om det blir noe mer ut av dem, det har ikke skjedd mye til nå, men jeg liker de med knopper også jeg da.

Se den finingen på bildet i bakgrunnen, tenk at hun allerede er 4,5 år. Og snart skal vi ta bilder av lillesøster, slik at vi får alle jentene på veggen. ♥

I dag har Signe fått vaksine, og om hun følger sin søsters vaksine-reaksjon blir det litt feber i kveld og i morgen. Akkurat nå sover hun ute i vogna, det beste stedet å sove på dagen.

Håper du har en fin onsdag!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder :)
    Benytter meg selv av 3 for 2 hos Mester Grønn.
    Ha en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  2. Så fine kvister! *Ønsker meg også Mester Grønn i nærheten*
    Så fint med jentene på veggen;) Koselig å ha likt av alle;)

    savnerdegogklemmermassepå;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails