mandag 18. mars 2013

Gravid i vår?


Jeg er heeeeelt ferdig med å være gravid, men har likevel tittet litt på vårnyheter. ;) Jeg er jo med i bloggpanelet til MamaLicious, og jeg ble bedt om å se på mine favoritter blant nyhetene. Jeg vet hva jeg ville handlet i vår om det var nå jeg skulle hatt voksende mage.


Knæsje og friske farger, vi gjemmer oss ikke bort med den store magen! Jeg elsker det turkise og korallfargen, det passer jo så fint til både hvitt, grått, sort og denim, så her kan man få mange antrekk av få plagg. ;) Flere av disse plaggene finnes i flere farger også, ta deg en titt på nettsiden og finn din favoritt.

Jeg har tidligere testet noen amme-plagg fra samme nettside, og om gravidklærne er like behagelige å ha på seg (noe jeg regner med at de er) roper jeg bare "løp og kjøp!"

Til alle dere gravide; håper dere får et flott svangerskap og en herlig vår med magen. ♥ Min baby er heldigvis for meg på utsiden, og i dag tar jeg med meg henne på svømming ;)

Ha en fin dag!







Skrevet i samarbeid med MamaLicious

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips til mammaklær til våren :D

    SvarSlett
  2. Så flotte klær :) Si i fra om dere trenger noen til å "teste" klærne. Stiller mer enn gjerne opp da jeg har en svært voksende mage :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails