lørdag 17. august 2013

Selv om jeg ikke liker grønt....

...falt jeg veldig for en plakat på IKEA. Som jeg bare måtte ha, til Signes rom, selv om jeg ikke liker grønt. ;)

 
 
Den demper alt det rosa og lilla, og så passet den jo perfekt til en liten gave vi fikk fra Cork. ♥

 
Nytt og gammelt om hverandre, også i dette rommet. Nytt bilde, ny pynt og ny lampe (gave fra mormor), sammen med vuggen bestefar har laget (denne er riktignok Hedda sin, siden Signes fortsatt står i stua) og krakken som sto på oldemor og oldefars kjøkken.
 
 

 
Det er lørdag og jeg jobber, mens Mannen styrer huset med 5 jenter i alderen 8 mnd til 13 år. Begge de eldste har hatt overnattingsgjester, og jeg tipper det ikke er lydløst i dag. ;)
 

3 kommentarer:

  1. Jeg så den plakaten da jeg var på Ikea i Haparanda i juli og syntes den var sååå søøøt! Hvorfor jeg ikkje kjøpte? Aner ikke.... ;)

    SvarSlett
  2. Koselig :)

    Ha en fin søndag!
    - Ingrid

    SvarSlett
  3. Det var et nydelig bilde. Passet så godt med de grønne figurene ved siden av og uglelampen på krakken.
    Krysser fingrene for at MANNEN i huset kommer seg igjennom dagen. He,he!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails