torsdag 3. oktober 2013

POMPdeLUX AW13 i hus ♥

Årets kolleksjon er i hus, og har vært det en stund, jeg har bare vært litt treg med å lage PdL-innlegg i år. :P

Signe har fått mest denne gangen, siden Hedda har mye hun kan matche med allerede. Det finnes ikke noe i str 80 etter Hedda, så da måtte jeg jo handle da.... Huff, så leit...... ;)

Signe fikk i år dette:










Og Heddas pakke inneholdt dette:




Hmmmmmm...mens jeg lager dette innlegget lurer jeg på om ikke Hedda trenger noe i "Ice Blue" også..... ? ;)

Nå skal jeg straks reise på jobb, torsdager er kveldsvakt for meg.

// Vibeke :)

1 kommentar:

  1. Oi shiiiiiiit. hadde ikke fått med meg signe sine klær, bare hedda sine tidligere ;P Utrolig mye nydelig. nå ble jeg oppriktig lei meg for at lion ikke har en søster som kunne fått pomp klær;P knis.

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails