onsdag 6. august 2014

Vil du ha en almanakk?

Tradisjonen tro har jeg fått lov til å begynne skoleåret med 
å gi bort en personlig almanakk! 

Det fine med disse almanakkene er at man lager de slik man selv vil, 
og spesielt nå med skolestart; at man kan velge startmåned selv!



Jeg er på min fjerde bok, jeg får en i gave av jentene hver jul, flinke jentene.... ;)

I tillegg har jeg en notatbok og en veggkalender som vi er superfornøyd med.

Som dere ser av bildet under kan man velge egne bilder til for- og baksiden. 
Jeg har laget mine ved å lage en collage i photoscape.


Hvordan kan du vinne?
Legg igjen en kommentar på dette innlegget,
MED kontaktinfo 
(mailadresse om du ikke har blogg, jeg bruker dessverre ikke tid på å etterlyse vinnere)



Visste du forresten at Personlig Almanakk finnes både på Facebook , Instagram på @personligalmanakk og SnapChat med brukernavn persalmanakk...? De er nye på Snapchat og jeg er blitt fortalt at de kommer til å ha unike tilbud og innhold man ikke får andre steder.

Jeg trekker en vinner søndag kveld. :) 

// Vibeke

Pst. Om du av noen grunn ikke får kommentert her, legg igjen en kommentar under innlegget på Facebooksiden min

31 kommentarer:

  1. Vil gjeeerne vinne en almanakk.
    Klarte å ødelegge min med en halv liter vann og en pakke IFA i veska tidligere idag, så det hadde passet het perfekt :-)

    SvarSlett
  2. Super give away! Deltar gjerne!

    Mvh Anita
    (anitahammeraas@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. å håper eg rekker det - for ein slik ønsker eg meg -- så mye allså ;)

    smil fra monika
    aarset@online.no

    SvarSlett
  4. Ja takk, jeg er med:) Jeg har en nå og den er jeg kjempefornøyd med:) Tvitvi:)

    SvarSlett
  5. Jeg hiver meg med på giveaway og krysser fingrene :) (ehandeland@gmail.com)

    SvarSlett
  6. Jeg er også med:=)
    ailinv74@yahoo.no

    SvarSlett
  7. Jeg vil ha, passer perfekt når jeg endelig begynner i ny jobb på mandag:-)
    -tine Arnesen
    Email: tiiine_m@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er med!
    Karin �� (karinfalao@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Jeg er med som alltid

    Lisenorve @ hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg er med denne gangen og. ;o) Har en som snaaaart er brukt opp som jeg var så heldig å få i gave og er blitt helt avhengig av den. Helt fantastisk supre er de! :o)

    SvarSlett
  11. Hadde vært helt perfekt!!
    Trenger en slik med ungdommer og masse datoer og holde styr på:))

    Krysser fingrene!

    Ha en fin kveld, og helg ツ

    SvarSlett
  12. Hei!
    Høres perfekt ut! Jeg vil gjerne prøve lykken!
    Ha en fin helg!
    Mvh
    el@online.no

    SvarSlett
  13. Helt supert! :)

    heidi.a.larsen@gmail.com

    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  14. Hei. Jeg prøver lykken:). Den ser veldig praktisk ut.
    Mvh Elin R.
    elin.rydningen@lenvik.kommune.no

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne vinne en almanakk! :-) Ina Sambu

    SvarSlett
  16. Jeg vil vinne :) de er så praktiske og fine! har hatt de 5 år på rad :D
    Mvh Charlotte Mail: charlottecharlotte88@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Det hadde vært supert med en ny almanakk til skolestart! :) Har bestilt tidligere og digger at man kan bruke egne bilde! Krysser fingrene! Ha en fin en!
    Hilsen Vibeke (vips1@live.no)

    SvarSlett
  18. Krysser fingrene! Hadde gjort seg med en så ryddig og inspirerende almanakk til høsten og bachelorjobbinga er i gang :)

    Mailen min er: anefsunde@gmail.com

    God sensommer!

    SvarSlett
  19. En ny almanakk hadde vært fint så jeg prøver lykken!! gryflo@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne prøve lykken! tonjegb(a)hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg planlegger hvert år å kjøpe meg en personlig almanakk men glemmer det hver høst... Så jeg hadde blitt veldig glad hvis jeg vant :) ida.tjooho@gmail.com

    SvarSlett
  22. Helene_her_93@hotmail.com
    Helene Stendal

    SvarSlett
  23. Eg vil gjerne være med:)Lillian.larsen@sklbb.no

    SvarSlett
  24. Jeg prøver lykken for Preben. Han kunne trenge noe annet enn iPhone nå som han begynner på videregående. Tenk, jeg syns jeg nettopp fulgte han til første skoledag og nå er det Heddas tur snart. Lykke til!

    SvarSlett
  25. Dette hadde vært midt i blinken for meg altså! ����

    SvarSlett
  26. En slik hadde vært tipp topp altså! Krysser fingrene! :-)
    ingerberitbj@gmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg ønsker meg også en kalender!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Disse er så fine! Krysser fingrene for vinnerlykken! :)
    Bytherese@hotmail.com

    SvarSlett

Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails