tirsdag 16. desember 2014

Vinner av deksel og rabattkode til dere som ikke vant!

Jeg skrev et annet innlegg, og glemte helt at jeg hadde en rabattkode å dele ut..... :/ 

Så da ble det nytt innlegg da *ler*
Trekningen av deksel fra Case App:

Det var kommentarer litt her og litt der,
så 15 her + 2 på FB og 1 på IG. I den rekkefølgen.

Vinneren ble nr 2 i følge Random.org - Camilla Handeland vant endelig *ler*
Takk til alle som deltok i den lille kalenderen min -  og til dere som ikke vant deksel;
Klikk dere inn på Caseapp.no (link) og bruk koden MAMMASHUS20 for å få 20% rabatt på kjøpet frem til 19/12 *hurry hurry*

Den kommer nok ikke frem til jul, men romjulsgave kanskje? ;)

Jeg er superfornøyd med mitt, det har en super kvalitet og finish. Så løp og kjøp! ;)

// Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails