søndag 14. desember 2014

Jeg er litt treg.....

Sponsede gaver

Det tar som regel litt tid før trendene sniker seg inn i huset her.
Ikke fordi jeg ikke liker det altså, 
men mye fordi jeg liker det jeg allerede har 
og dermed synes jeg det er vanskelig å bytte ut ting.
I dag var planen å pynte til jul. 
Jeg tar frem lilla og sølv til advent, 
og når Luciadagen er passert kommer nisser og det røde frem. 
I dag er alle slække og halvdårlige, så da har det blitt sofa og pysj på oss alle, i hele dag. 
Og dagens tenkte julepynt-innlegg utgikk også... ;) 

Men jeg kan vise frem blått isteden for rødt jeg, det pleier ikke by på problemer... *ler*
Jeg fikk en pakke i posten fra CupoNation og Glassoginterior.no;
et par ting fra Kähler som jeg har ønsket meg lenge.... ♥

Omaggio lysestake i blått og Stella telysestake i helhvitt.
Det passet jo helt perfekt på brettet mitt, sammen med det blå som allerede sto der. 

I dag har jeg handlet noen julegaver på nett og jeg sjekker bl.a. CupoNation for å se om det finnes noen rabattkoder å bruke, da får man jo mer for pengene. ;) 


Jeg har forøvrig også supplert Nisseservicet mitt med ting på rabatt fra Glasoginterior.no i år, betalt helt selv. ;) 
Husk at siste garanterte dato fra posten er tirsdag 16.!

Nå straks, lage middag - ha en fin kveld! ♥

// Vibeke

PS: Er det bare 4 stk som har lyst på deksel til mobilen sin??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails