søndag 27. desember 2009

Hermegås....igjen!

Jada, det er meg det. Igjen.



Det er jo så mye fint å se på her i Bloglandia,
og da må en stjele litt ideer når man ser noe en liker.



Jeg har lenge siklet på de bildene som viser fine utgaver av trollhassel, med pynt hengene.



Og til jul fikk jeg ut fingeren og kjøpte en til meg selv.
(“Dyreste kvisten jeg har hatt i hus” sier mannen, selv om han ikke vet hvor mye jeg gav for den, noe som er like greit ;P)



Vi har nemlig litt plass over vedovnen som trenger pynt.
(Vær vennlig å ikke se på den stygge muren, den skal fliselegges når vi ikke fyrer lenger!)



Jeg synes det ble veldig fint, med tanke på det elendige utvaglet av hassel i Elverum...
I tillegg fikk jeg jo en unnskyldning til å kjøpe fine kuler og dill til halv pris på Ett Bringebær.
*
Her er det rolig i dag, vi har vært på lunsj hos ei i barselgruppa, nå sover både Hedda og mannen og jeg skal ta meg en strekk på sofaen selv.
Jepp, vi er noen latsabber! ;P
Håper dere har en god dag!!


7 kommentarer:

  1. Kjempefint ble det.Ha ei fortsatt fin romjul,Juleklemmer Sissel

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert, jeg har også tenkt masse på en sånn kvist, men har inget egnet sted her vi bor nå, men skal absolutt ha en sånn med tid å stunder, så de solgte de på Mester Grønn nå før jul, hvor fant du din...? har du hengt den opp med et par fiskesnører eller lignende?
    ha en kos romjul videre, klem

    SvarSlett
  3. Utrolig flott ble det!
    Trollhassel er bare så nydelig!

    Ha en finfin kveld!
    Smil Linda

    SvarSlett
  4. hi, hi... kjenner meg igjen... masse inspirasjon her i blogglandia. jeg har lyst til å gjøre alt - og ender gjerne opp med å få gjort Ingengting!!

    kvisten din er kjempe-dekorativ!

    klem Beate

    SvarSlett
  5. Hei, så fint det ble :-) Ha en fortsatt fin Jul :-)

    SvarSlett
  6. Forstår godt at du snappet opp denne ideen, det ble kjempefint!
    Ha en fortsatt fin romjul!
    Klem Hege

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails