tirsdag 1. desember 2009

Ønskeliste…

Kjent spørsmål i denne tid:

Hva ønsker du deg til jul?”

Det er vel mer politisk korrekt å si "snille barn" og "fred på jorden", men jeg er (dessverre?) noe mer materialistisk som så..

Snille barn har jeg uansett

(mesteparten av tiden hvertfall).

Her er derfor årets ønskeliste fra meg:

PFS65

Malingssprøye fra Bosch

(Det er mange skap og ting som venter på maling…. *sukk*)

ells_1165323_M

Sengetøy i flanell

(har jeg aldri hatt, så det hadde vært deilig!!)

0086

Vinterstøvler fra Eurosko

(De fra Økonomisko varer én vinter :P)

myone_gardot

CD’en til Melody Gardot

(Og jeg som ikke er jazz-fan engang!)

hennie

   Den nye interiørbibelen, Hennie Interiør

(Den er visst fin…. ;) )

untitled

Bok av Sophie Kinsella

(Liker henne jeg!)

serviser_porsgrund_VICTORIA%20NISSESERVISE

Serveringsdeler til nisseserviset fra Porsgrunn Porselen

(Jeg trenger stort fat og boller i forskjellige størrelser)

DSCF1975

Øredobber fra Dyrberg Kern, etter at jeg klarte å glemme å ta de av i Badeland og jeg mistet den ene!! *hmfr*

(Dette er stilen jeg ønsker – får ikke tatt bilde fra siden deres!)

lindex

Gavekort på Lindex

(Det har visst blitt min butikk…)

05bildevenstre

Kroppsbehandling av noe sort… ;)

Hmmm….Kjenner jeg meg rett, blir nok denne oppdatert ;P



2 kommentarer:

  1. Der var det mye fint på ønskelista ja! :)
    Jeg liker også Sophie Kinsella veldig godt. Visste ikke at det var kommet ny bok. takk for tips:)

    Ha en fin desemberdag

    -June

    SvarSlett
  2. Ohh..her var det mange bra ønsker! Tror jaggu meg ønskelisten din resulterte i ett par ønsker til på min liste. Malingssprøyte og boka til Sophie Kinsella (hadde heller ikke fått med meg at det var kommet en ny bok fra henne) må helt klart føres på;) Blir spennende å se hva nissen kommer med i år:)

    Ønsker deg en fin adventstid!

    Klemmer

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails