søndag 29. august 2010

Endret: Bilde av Marius-kjolen fra Ugly Childrens Clothing + dere kan vinne!



Da er vi hjemme fra Oslo og jeg har editert innlegget mitt litt. Det gikk litt fort på messen i dag *ler*
Så da publiserer jeg det like godt på nytt jeg. ;)

Her ser dere den røde Marius-kjolen som er SÅ herlig!!! Vi har hatt bodyen i hvitt og stoffet er utrolig godt, så jeg falt i staver da jeg fikk se kjolen.
Hedda kler blått så godt, i tillegg til at mamma liker blått best, så det må nok bli tradisjonell Marius-farge!



Sjekk heldressene også!
Herlige!!!!


Minner igjen på nettsiden deres http://www.uglycc.com/ - jeg er også forelsket i melkemotivene deres ♥, og det kommer meget spennende regntøy! Gled dere!!!


Takk for en artig samtale på standen deres!! :D

Bildet øverst er tatt med min mobil, de tre andre er fra deres Facebook-side.
(nederste er fra Gave- og Interiørmessen)


Og hva kan dere vinne? Om dere "liker" siden deres på Facebook (se her: http://www.facebook.com/pages/Ugly-Childrens-Clothing/177137160932 ) og inviterer venner kan dere vinne klær! De lodder nemlig ut alt som var med på messe i helgen :)))))


Published with Blogger-droid v1.5.2

5 kommentarer:


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails