tirsdag 24. august 2010

Det renner fra taket

Aller først må jeg takke dere alle for de flotte ordene om lekestua og om vår herlige Hedda! ♥
Vi er superfornøyde selv, både med lekestue og unge,
men det er jo utrolig moro å få så mye komplimenter!
Tusen takk!!!
*
Her bøtter det ned i dag,
det er skikkelig høstvær.

Og da passer det vel bra å vise en ting som har med regn å gjøre!


Jeg ber så glad jeg leste bloggen Tomines hjem før vi bestilte takrenner og nedløp
(forøvrig en utgift på 28.000 kr (!!) som var glemt i budsjettet....yey!)


Veronica viste nemlig frem deres hvite nedløp,
og det falt jeg helt for!


Med helt hvitt hus ville jo sorte nedløp blitt veldig synlig!
Så vi valgte sorte renner mot det sorte taket, og hvite nedløp mot det
hvite huset.


En morsom ting med det også;
Vi pratet om hvite nedløp på jobben for en tid tilbake,
og sjefen nevnte at de hadde fått forespørsel om det året før.
Og det hadde de pratet fælt på,
dama som skulle ha sorte renner og hvite nedløp.


Det var visst meg det ja……..
*ler*

Her blir det bare sofakos i dag,
i morgen er målet å bruke hjemmedagen
til å dille meg ferdig på hobbyrommet!

*

Som dere ser av skriften er laptop'en min kommet hjem.
Nytt tastatur er på, og minnebrikken fungerer visst igjen.
Tvi-tvi!


 
PS: Minner  om min Give Away!

9 kommentarer:

  1. Det så kjempe fint ut! Dette skal jeg legge bak i minnet når den tid kommer at jeg har bruk for det.
    Her er det fint vær,sola skinner.. men temp. er ikke så veldig varm.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Veldig fint! Har faktisk aldri sett det før jeg.. :)

    SvarSlett
  3. Helt flott:))

    Ikke tørt i hagen her heller så det er innekos isteden:)

    Ha en fin kveld da:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med friskmeldt laptop. Lur ide med hvite nedløp, er visst mye å tenke på når en bygger..

    SvarSlett
  5. Kjempelurt med hvite nedløp. Det har ikke jeg tenkt at finnes en gang:)

    Vittig med det skiltet... at du også har kjøpt det på Kreta:)

    Ha en fin tirsdagkveld! Klem Vivian

    SvarSlett
  6. Vi bytta også til hvite nedløp da vi bytta i våres, men jeg valgte hvite renner også jeg da fordi jeg har så stort svart tak fra før. Veldig fornøyd og huset virker mye "helere" liksom :o)

    SvarSlett
  7. Supersnyggt! Gillade att ni hade tänkt på taket och matchade det med det svarta som bröt av mot det vita. Kjempe flott ;) :D Puss!

    SvarSlett
  8. Lekkert!! Det har vi også, når jeg tenker etter... Har ikke tenkt over det en gang jeg da. Men, når du nevner det, så er det mye penere. Var vel bare flaks at vi kjøpte hvite nedløp... Hihi. Da skal jeg være mer bevisst på det neste gang iallefall;)

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  9. Nyyydelig lekestue!! Og jente!! Kan tenke meg hun er fornøyd :)

    Deilig at høsten er her synes jeg. Og forresten så krabber lillemor nå :) Full fart!

    klem C

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails