onsdag 17. august 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Enda en uke nærmere jul...... Ny onsdag, og det er nesten som julaften her også! Det har kommet mange bidrag!!
Et par av bidragsyterne har levert mer enn ett, så disse sparer jeg til neste uke, da er vi sikre på at vi har noe til da også... ;)

Til nye lesere: Hver onsdag viser jeg frem ting/rom oppusset av andre. Jeg linker til eieren bak hvert bidrag, så om det ikke er linket til meg er det ikke jeg som har pusset opp. Så driftig er jeg dessverre ikke. ;)

Enjoy!



Monica fikk tak i en krakk, en gammel, sliten og litt ødelagt krakk. Og med litt tlc og maling er den blitt nydelig! :)



Snart kommer lille Solstråle hjem sammen med mamma Ellinor og der venter et nyoppusset soverom. Det skal jeg vise neste uke, i dag får dere se kommoden som står der inne. En vanlig Ikeakommode er blitt freshere!





Gammel pynt trenger ikke stues bort, Tone har malt en statue. Og den ble jo så mye finere, nå som mønsteret kommer frem på en helt annen måte!





Aileen og mannen har en diger trapp i huset, og denne er blitt pusset opp. Ganske mye hyggeligere å gå her nå tenker jeg!






Sjekk ut denne kule stolen! For en farge!! Hege har desseverre ikke noe FØR-bilde, men hun forteller at den var rød og rosa.....




 Heldige Pia fikk tak i haugevis med eplekasser (?), og hun har malt de.... Nå er de bord på verandaen! Smart!





Det er mange små jenter som har dukkehus, men ikke alle er like heldige som Stella. Mammaen hennes, Mari Ann, har nemlig pusset det opp. ;) Kult? Det synes jeg.... !





Damen bak bloggen Mine Diller ryddet huset og fant et skap som kunne pusses opp. Rødt og grønt blir hvitt... Nydelig!





 
Sist ut denne uken er Åse-Lill som har pusset opp en gammel Ikea-sjenk. Med godt resultat!








Tuuusen takk for alle flotte bidrag - håper det er mange av dere som vil være med neste uke også!




Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg? Send på mail til vibekeor@gmail.com


Ha en flott onsdag - jeg skal kanskje få se den nye kolleksjonen fra POMPdeLUX i dag! (Lønner seg å tilby råd til nye konsulenten må vite ;P)





Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

11 kommentarer:

  1. Det er så kjekt med desse oppussingsonsdagane dine! Likte spesielt godt dukkehuset, skal til med eit sjølv snart:) Slenger med 2 bidrag eg..
    Ha ein flott dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Mye fint altså! Glemte å skrive inn hva det var jeg hadde pusset opp, men det er vel ingen tvil når man ser innlegget :) En mikro :)

    SvarSlett
  3. Svupp, så var det onsdag igjen ja, og en uke nærmere jul, hahaha!
    Så mange flotte bidrag!
    Jeg fallt helt for det søte dukkehuset;)) Og en slik en hadde jo snuppa her og for oen år siden...

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Her var det mange fine ting! :)
    Slenger inn 3 bidrag, oppdaget jo at jeg faktisk hadde fått gjort litt i sommer! :-p

    Ha en fin ettermiddag! :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flott alt var :) Likte den stolen kjempegodt

    SvarSlett
  6. Å så moro med oppussing onsdag.

    Her var det sannelig mye fint.
    Fikk en ide eller to her også som jeg kanskje må sette ut i livet.

    SvarSlett
  7. Utrolig moro å se sitt eget bidrag her hos deg. Dette må jeg gjøre mer! Hihi... ;)

    SvarSlett
  8. Så mye lekkert!!!! Mange flinke folk der ute ja! Artig å stikke innom her hos deg og se ei stro med oppussa saker på en gang :0)

    SvarSlett
  9. Det er så inspirerende å se flere oppussingstips samlet på et sted!! Kjenner at det klør litt i fingrene etter å sette i gang et nytt prosjekt ;o) Ha en flott dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Kjempemasse fint! Her er det massevis av inspirasjon å hente :)

    SvarSlett
  11. Kjekt å være med på bloggen din ;)))

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails