onsdag 21. desember 2011

Det røde flytter inn....

Det ble bråstille herfra.... Frimandagen gikk med en syk unge, og de bildene jeg skulle blogge etter en liten tur til butikken ble byttet ut med senga for min del. Vi har besøk av omgangssyken. I går kveld trodde jeg at det ble jobben i dag, men dengang ei. Akkuart nå liker jeg best mitt eget bad, og de på jobben ville ikke bli syke til jul. Kan'ke skjønne det... ;P

Jeg rakk å julepynte litt med rødt på søndag, og siden jeg aldri bruker rødt i interiøret ble det veldig julete med en gang. Selv om det ikke er mye her ennå. Spisestuebordet er fylt opp, med ting som skal "fordeles" rundt, men lysfatet på stuebordet er klart til jul. ;)


Kubbelyset er kjøpt på Ikea , og jeg har selvsagt en Green Gate kopp til jula også. Nå har jeg tre jeg veksler mellom som blomsterpotte; blå, lilla og rød.

På TV-skapet henger de flotte julestrømpene Christina har laget til jentene for meg. Snilleste C har til og med lagt unna stoff til en til, om vi er så heldige at vi blir foreldre igjen. ♥

Senere (i morgen?) skal jeg vise dere hva som alltid kommer opp i begynnelsen av desember og som "formerer seg" hver jul. Hint: I bakgrunnen på siste bildet. ;)

Ha en fin - og frisk - dag!






PS: Har du husket å melde deg på trekningen min? Du kan vinne en flott Personlig Almanakk! :D

8 kommentarer:

  1. Så koselig på bordet ditt:) Håper spysjuken slipper taket så du er frisk og rask til julen - jeg krysser fingrene for det!

    Må si til deg som til Vic: Jeg har pakkesanger til dere, men siden jeg er treeeeg og lat om dagen har jeg ikke rukket å bli helt ferdig, så det blir nok romjulsgaver på dere;)

    *savnerdeg*

    KLEM

    Og ang hintet - kan det være julekuler? BLÅ sådan?

    SvarSlett
  2. Så koselig det er hos dere nå :D
    Jeg synes det er kos med litt rødt jeg :)

    Og veldig fin julestrømpe :)
    Jeg har en utfordring på bloggen min nå ang julestrømper.
    Skal ha nye til neste år og trenger litt inspirasjon;:)

    Ha en fin fin dag.

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  3. Du har det så koselig. Liker lysfatet ditt veldig godt. Hvor har du forresten kjøpt den telysstaken formet som en blomst med speil inni?

    God bedring - håper styggedommen forsvinner før julaften

    SvarSlett
  4. Så koselig stemning i stuen med litt rødt ♥ Det må litt rødt til i julen;)
    Nydelig julesokk!!!

    Håper dere er ferdige med omgangssyken for denne gang, det er noe skikkelig pjuk;)

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Isj, så kjedelig med omgangssyke. Det går i barnehagen vår så jeg her har ungene vært hjemme siden torsdag slik at vi forhåpentligvis slipper unna. Jeg er ikke hysterisk, men jeg kjenner bare ingen plass at jeg vi ha (mer) sykdom i hus til jul. Det holder lenge med bronkittsyk Benjamin.

    SÅ fint og julete det er blitt på lysfatet ditt. Og såååååååå fin julestrømpe. ♥

    God bedringsklem fra meg!

    SvarSlett
  6. Koselige bilder, skikkelig julestemming i dem!

    Ønsker deg og dine en god og fredfull jul.
    klemmer fra Silje

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder!

    Håper du føler deg bedre nå, omgangssyken er så BLÆÆÆ rett og slett;-) Krysser fingrene for at den ikke kommer til oss.

    Ønsker deg en frisk og fin jul!

    Klem!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails