fredag 30. desember 2011

Julepyntet

Jeg tok mange bilder av julepynten da den kom opp, men siden vi ble syke uka før jul ble det litt amputert blogging. Så nå når vi alle er litt lei av det røde, viser jeg hvordan jeg har pyntet til jul. Om et par dager forsvinner jula ut av huset, så jeg får jo vise det frem mens det ennå er på plass. ;)





(Disse to kjøpte jeg på Nille i fjor, i år er det kommet to til, i mindre størrelse, som står på kommoden i gangen)


Det er ikke voldsomme greier, men litt rødt her og der. All julepynten rommer en del kasser på boden, men på plass i stua er det ikke all verden egentlig. Ikke er jeg spesielt glad i de tradisjonelle nissene heller, det går mer i julete figurer, med røde detaljer.

Vi hadde en veldig hyggelig kveld i går, koselig med besøk ♥

Håper alle fine lesere har en fin fredag!

9 kommentarer:

  1. Synes det var lekkert jeg :) Begynner å bli litt lei jeg også, men lar det stå til over nyttår

    SvarSlett
  2. Nydelig det buret (?) som står oppå skapet <3

    SvarSlett
  3. De nissene er bare herlige, kjøpte også de i år. Håper de får flere varianter til neste år.
    Har heller ikke mye nisser, men disse var så søte.

    Tipper pynten blir tatt ned i løpet av helga nå!

    Godt nyttår!!
    Klem Benedicte.

    SvarSlett
  4. Vakkert, julepyntet hus :)

    Jeg vil takke for ett herlig bloggvennskap i året som har gått! Jeg setter pris på hver eneste kommentar du legger igjen :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

    Vi blogges.
    klemklem

    SvarSlett
  5. Fint du hadde pyntet til jul..

    Ønsker deg en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  6. Så lekkert julehjem. Jeg elsker de Nille bunadsnissene. Men nå er jeg jo fra dalen de har bunader fra og da. Gudbrandsdalen!!

    Godt nytt år!!

    SvarSlett
  7. Godt nytt år til deg og dine!!:) gleder meg til å følge deg i 2012!:)
    Stor klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails