fredag 13. desember 2013

Billig endring



Jeg har flyttet litt på bilder den siste tiden. Nye er kommet på veggene rundt om, 
men jeg klarer ikke kvitte meg med "gammelt".


Da blir det stablet på soverommet da. ;)

Det var vel egentlig bildene over senga jeg skulle vise. De er nye, og kostet totalt 150,-. For begge. ;)


Ikea Tvilling og 2 x Nyttja = veldig billig omgjøring.

Linselusa mi, ser dere henne? ;)

Det kobles til vann på kjøkkenet i dag, elektrikeren kommer litt senere og montøren skal sette opp høyskap og overskap i dag. Det som er kommet på plass er sååååå fint, og jeg bare tripper rundt for å rydde ting på plass. *utålmodig*

Ha en fin Luciadag, jeg skal på julebord med barseljentene i kveld, selv om jeg ikke har tid, jeg har jo nytt kjøkken.....! ;)

//Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails