fredag 6. desember 2013

Ny vogn, tilbud og vinner - kinderegg? ;)

I sommer gikk vi til innkjøp av ny vogn. Etter å ha vært en uke i Spania med Signe i en enkel trille, vendt bort fra oss, bestemte jeg at vi trengte ny vogn. Trilla ble solgt og ny vogn kom i hus. Og vi var superfornøyde!

I september ble jeg spurt av Jollyroom om jeg ville teste ut en  ny vogn , og siden den nye vogna faktisk hadde noen mangler ift mine ønsker og fysikk, valgte jeg å takke ja.

Og jeg har ikke angret et sekund. Vognen vi kjøpte ligger på boden, for den nyeste vogna er helt gull!

(Som dere ser er det en stund siden bildene ble tatt også ;) )

Jeg har tenkt til å lage et mer "teknisk" innlegg, hvor jeg viser forskjellene på vognene - for det er jo pluss og minus med begge, men siden jeg her om dagen var på jakt etter både ny babycall (den som er 5 år gammel svikter oss) og nytt bilsete til Signe, og oppdaget SALG (opp til 39%) på denne vogna måtte jeg bare vise litt nå likevel.

Beemoo Flexi Travel med og uten bag finner du her, og vognpose (som er litt for stor egentlig, men den funker bra likevel) finner du her.

Signe fikk vognposen i bursdagsgave av morfar, da vi har en diger Voksipose i dypvogna. Beemoo Flexi Travel er en fin asfalt- og kjøpesenter vogn. Skal vi gå rundt her vi bor bruker vi storevogna, siden det er grusveier, men denne vogna er lett (vektmessig), enkel å bruke og tar ikke mye plass i bilen, så den er gull på tur utenfor provinsen. *ler*


Jeg skulle selvsagt ha skrevet om vogna mye før, men siden jeg jobber om dagen blir den ikke utslitt på kjøpesenter eller asfalt, i tillegg til at jeg ikke ville bare ha "reklameinnlegg". ;)
Uansett håper jeg det var et godt tips med tanke på tilbudet, til de som er på jakt etter vogn - som sagt kommer det er innlegg om Beemoo Flexi Travel vs. Quinny Zapp Xtra ganske snart.


*****

Random.org har trukket ut Heidi Larsen som vinner av almanakken, mail er sendt. :)  Tusen, tusen takk til alle dere som prøvde lykken! Veldig moro at så mange uten blogg legger igjen noen ord.

Håper du har en god fredagskveld!


// Vibeke ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails