søndag 9. august 2015

Moss - på veggen....?

Tidlig i vår, vel det var nok fortsatt vinter her i Hernes, kom jeg over en side på Instagram.


En dansk dame som lager plakater med kart,
over alle mulige steder i verden.


Så da måtte jeg ha et kart over hjembyen min. 
Det viser til og med gata jeg bodde i da jeg var liten. 


Og siden jeg kjøpte uten å egentlig ha noe sted å henge det, 
har det stått på skapet i hele sommer. ;) 



I dag har vært dagen for å få hengt opp litt nye bilder,
det er kommet opp bilder i 2.etasje, og jeg lurer på om kartet skal få henge i trappa...

To be continued.... ;) 

// Vibeke 

PS: Ikke sponset, alt er betalt selv ;) 

2 kommentarer:

  1. De er knallfine de kartene der:)
    Artig med!

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kult, jeg vil også ha Moss på veggen

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails